Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-19@13:23:35 GMT

ام‌باپه: به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۵۹۵/ام_باپه_به_رونالدو_علاقه_مند_بودم_اما_دیگر_تمام_شد

ام‌باپه: به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش"۱۱نیوز"؛ کیلیان ام‌باپه در تابستان امسال این فرصت را داشت که به آرزوی کودکی‌اش برسد و با الگوی کودکی‌اش، کریستیانو رونالدو، در رئال مادرید همبازی شود اما او با قبول قرارداد 180 میلیون یورویی پاری سن ژرمن این فرصت طلایی را از دست داد. نمایش این فصل ستاره 19 ساله در پاریس دور انتظار بود تا جایی که بسیاری از او به عنوان جانشین آینده رونالدو در رئال یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو باید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار بگیرند. ام‌باپه در بخشی از مصاحبه با مارکا گفت: او از زمان کودکی قهرمان من است و دیدار با او برای من شگفت انگیز بود زمانی که از والدبلباس بازدید کردم. حالا من یک رقیب هستم و برای رقابت اشتیاق دارم و تمام هدفم برد، برد و برد است. بنابراین مهم نیست که چه کسی مقابل ما باشد، ما می خواهیم پیروز شویم. زمانی که کوچکتر بودم رونالدو را تحسین می‌کردم اما آن تمام شده و حالا من به برنابئو می‌روم تا بازی کنم و برنده شوم.
او ادامه داد: از بازیکنی که پنج توپ طلا به دست آورده شما می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. او بازیکن فوق العاده‌ای است اما من هم اینجا هستم. نیمار هم در کنار من حضور دارد و فکر می‌کنم او عملا همانند کریستیانو رونالدو است. از ادینسون کاوانی به عنوان گلزن یاد می‌گیرم.
ام‌باپه درباره اینکه از نیمار به عنوان یک بازیکن خودخواه یاد می‌شود، گفت: مردم در زمین نیمار را می‌بینند اما او چیزی که می‌بینید نیست. مردم ترفندها و دریبل‌های نیمار را می‌بینند و فکر می‌کنند او فقط سعی دارد از خودش لذت ببرد؛ خودخواه است و فقط درمورد خودش فکر می‌کند. اما زمانی شما با او در رختکن برخورد می‌کنید متوجه می شوید که اینگونه نیست. نیمار مهربان و به دیگران علاقه مند است. کسی وجود ندارد که مانند او در بازی‌ها دریبل بزند و می‌تواند عناوینی به دست بیاورد. ما باید از آن استفاده کنیم.
دانلود کنید

برچسب ها: کیلیان امباپه ، ۱۱نیوز ، پاری سن ژرمن ، کریستیانو رونالدو ، نیمار ، به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۹۵/ام_باپه_به_رونالدو_علاقه_مند_بودم_اما_دیگر_تمام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: