Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@21:59:23 GMT

«این بچه ما را کشت»؛ جمله سرهنگ‌ سعودی پس از دیدن نامه ولی‌عهد عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۲۷۰/این_بچه_ما_را_کشت_جمله_سرهنگ_سعودی_پس_از_دیدن_نامه_ولی_عهد_عربستان

«این بچه ما را کشت»؛ جمله سرهنگ‌ سعودی پس از دیدن نامه ولی‌عهد عربستان

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، خبرنگار حوزه ایران و خاورمیانه در حساب کاربری توئیتر خود به برخی اظهارات مسئولان عربستان سعودی درباره نقش محمد بن سلمان ولی عهد پادشاه سعودی اشاره کرده است.

وی نوشته است:

« عبدالواحد میگوید بن سلمان بیشتر دنبال کارهای اقتصادی ست و امور جنگ را به معاونش واگذار کرده وهمین امر فرماندهان عالیرتبه ارتش را ناراحت کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«این بچه ما را کشت»؛ این جمله یکی از سرهنگ‌های وزارت دفاع است که وقتی نامه بن سلمان با امضای معاونش به دست رسیده، بر زبان رانده است!

222

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۲۷۰/این_بچه_ما_را_کشت_جمله_سرهنگ_سعودی_پس_از_دیدن_نامه_ولی_عهد_عربستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: