Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@05:09:38 GMT

بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزش در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۳۴۵/بیش_از_۶۰۰_برنامه_فرهنگی_ورزش_در_هفته_تربیت_بدنی_اجرا_خواهد_شد

به گزارش ایلنا از ساری، معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت : بیش از 600 برنامه فرهنگی, ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اجرا خواهد شد.

عادل عالیشان در ادامه افزود : دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار،غبارروبی از گلزار شهدا، تجلیل از مقام شامخ شهدای ورزشکار، ایثارگران و جانبازان بخشی از برنامه های فرهنگی نخستین روز هفته تربیت بدنی است که بعنوان روز "ورزش، اخلاق و فرهنگ عاشورایی با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت " نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول درباره دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی ،اظهار داشت: اجرای ورزشهای همگانی مانند پیاده روی خانوادگی،دوچرخه سواری همگانی،مسابقات کشتی سنتی, کوه روی های عمومی و جشنواره های بازی بومی محلی با مشارکت گسترده علاقه مندان به ورزش در شهرها و روستاها ازجمله برنامه های مهم می باشد

معاوت توسعه ورزش های همگانی ورزش و جوانان در پایان گفت: در هفته تربیت بدنی با روز "ورزش, جوان و پویایی" را خواهیم داشت که در تمامی مدارس استان ضمن نواخته شدن زنگ ورزش ،مسابقات ورزشی برای دانش آموزان, دانشجویان و طلاب حوزه علمیه در سراسر مازندران برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۳۴۵/بیش_از_۶۰۰_برنامه_فرهنگی_ورزش_در_هفته_تربیت_بدنی_اجرا_خواهد_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: