Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:19:54 GMT

بازداشت آخرین اعضای باند آدم‌ربایی داعش در سوریه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۴۷۷/بازداشت_آخرین_اعضای_باند_آدم_ربایی_داعش_در_سوریه_تصاویر

بازداشت آخرین اعضای باند آدم‌ربایی داعش در سوریه+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، دو نفر دیگر از اعضای باند آدم‌ربایی گروه تروریستی داعش که جان داعشی، جلاد این گروه تروریستی هم عضو آن بود، حدود یک ماه پیش در حال فرار به اروپا بازداشت شدند. نخستین تصویر یکی از آنها در حالی که در بازداشت به سر می برد، به تازگی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو الکساندرا کوتی 34 ساله و الشفیع الشیخ 29 ساله ماه گذشته میلادی زمانی که سعی داشتند از سوریه به ترکیه بگریزند، بازداشت شدند.

لئوناردا الکساندرا کوتی

کوتی و الشیخ تنها 2 نفر از باند چهار نفره موسوم به «بیتلز» هستند. محمد اموازی ملقب به جان داعشی هم یکی از اعضای این گروه بود که بارها در فیلم های گردن زنی و اعدام دیده شده است. به نظر می رسد آنها به دلیل داشتن لهجه انگلیسی از نام «بیتلز» استفاده کرده اند.

عکسی قدیمی از الشفیع الشیخ

«این دیویس» هم از اعضای دیگر این باند بود. باند آدم ربایی بیتلز بر گردن زنی قربانیانی از جمله امدادگران انگلیسی و خبرنگاران آمریکایی نظارت داشت. جان داعشی پیشتر در حملات هوایی به هلاکت رسید و آین دیویس نوامبر دو سال پیش در ترکیه بازداشت شد.

نام اعضای این گروه انگلیسی در فهرست افرادی که نمی توانند وارد انگلیس شوند، قرار دارد.


انتهای پیام/

 

اعضای باند آدم‌ربایی داعش دستگیر شدند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۷۷/بازداشت_آخرین_اعضای_باند_آدم_ربایی_داعش_در_سوریه_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: