Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@00:10:24 GMT

یادواره شهدای صومای برادوست در ارومیه+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۰۳۷/یادواره_شهدای_صومای_برادوست_در_ارومیه_فیلم

یادواره شهدای صومای برادوست در ارومیه+فیلم

‍‍‍‍‍‍

یادواره 87 شهید منطقه صومای برادوست ارومیه با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در روستای گنبد برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا( ع) در این مراسم با اشاره به این که جایگاه و مقام شهدا مورد تاکید خداوند در قرآن کریم است، گفت: به گفته قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان صاحب روزی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام میرزایی افزود: هدف شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی احیای ارزش های دینی و انقلابی بود و عظمت وجودی آنان نشأت گرفته از عظمت هدف و آرمان آنهاست. در این یادواره از تابلوی یادبود شهید یاسین قنبری رونمایی و از خانواده های شهدا قدردانی شد. آذربایجان غربی در راه دفاع از کشور 12هزار شهید گلگون تقدیم انقلاب کرده است.   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۳۷/یادواره_شهدای_صومای_برادوست_در_ارومیه_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: