Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:02:33 GMT

مراسم هفته معلم در صومای برادوست ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۰۳۸/مراسم_هفته_معلم_در_صومای_برادوست_ارومیه_برگزار_شد

مراسم هفته معلم در صومای برادوست ارومیه برگزار شد

ویژه مراسم گرامیداشت هفته معلم مصادف با ۱۴ اردیبهشت با حضور پر شور فرهنگیان منطقه صومای برادوست ؛ مسئولین منطقه و مسئول امور تربیتی اداره کل آموزش پرورش استان آذربایجان غربی در محل تالار گنگچین صومای برادوست ارومیه برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،در مراسم با شکوه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه صومای برادوست ارومیه در ابتدا کمال بکری رئیس آموزش پرورش منطقه صومای برادوست ضمن خیر مقدم به مهمانان حاظر به تشریح وظایف سنگین معلمین و افزایش سطح کیفی تحصیل در منطقه مرزی صومای برادوست ارومیه با تمام سختی ها و مسیرهای صعب العبورش پرداخت و افزود :

جایگاه خدمت معلمی نیاز به گفتن ندارد و مقام والایى است­، مقامى است که به گفته ی بنیان گذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی امام خمینی (ره ) : خداى تبارک و تعالى از آن تعظیم فرموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش معلم در جامعه همانند نقش انبیا روشنایی بخش است، انبیا معلّم کل جامعه ی بشریت هستند. دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله استاد مطهرى این معلم و استاد همیشه جاویدان در عرصه ی علم و دانش نامگذاری گردیده است .

همین چند روز پیش تعدادی از معلمان زحمت کش و عزیز صومای برادوست ارومیه صبح در مسیر مدرسه در جاده ی پر پیچ و خم سرو ارومیه دچار سانحه شدند ، معلمانی که از جان خود مایه می گذارند تا چراغ علم و هنر همچنان در دور افتاده ترین نقاط مرزی کشور عزیزمان روشن بماند .

وی همچنین در ادامه به افزایش سطح کیفی تحصیل در منطقه اشاره کرد و افزود : همان طور که مستحضرید سطح کیفی آموزش در مناطق مرزی به طور چشم گیری افزایش یافته است . استفاده از مربیان مجرب و همچنین فراهم کردن امکانات نوین و به روز تاثیر و سهم بسزایی را در این پیشرفت چشم گیر داشته است.

در ادامه این مراسم رزاقی مسئول امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به عنوان میهمان ویژه مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم به تمجید عملکرد قابل قبول آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست پرداخت و تاکید کرد:

تربیت و آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان ، به دست توانای معلمان دلسوز جامعه است. آن‌ها باید تربیت اسلامى را الگوی خود قرار دهند، که هم یک تربیت انسانى است، و هم یک تربیت صحیح در هدایت به سوی صراط مستقیم است.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر استفاده و گسترش مدارس هوشمند اظهار داشت هم اکنون تمام توان مسئولین و اداره کل آموزش و پرورش استان بر این است تا مدارس نوار مرزی ارومیه از بهترین امکانات و تجهیزات آموزشی استفاده کنند ولی متاسفانه فاصله ی طولی زیاد روستاها از هم و همچنین کم جمعیتی بعضی از روستاها از مشکلات همین موضوع می باشد .

در ادامه دکتر نریمانی بخشدار منطقه صومای برادوست ارومیه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم این روز را خدمت تمامی فرهنگیان و دوست داران علم و دانش تبریک و تهنیت گفت .

وی خدمت فرهنگیان عزیز در دور افتاده ترین نقاط مرزی را نشان ایمان ، عشق و علاقه دانست .

بخشدار صومای برادوست تلاش کلیه دستگاه های اجرای کشور را در راستای بالا بردن کیفیت تحصیلی و آموزشی عنوان کرد و تاکید کرد گام های اجرای خوبی در راستای ساخت مدارس جدید و نوسازی در سطح مدارس منطقه برداشته شده است .

در پایان این مراسم از معلمین برگزیده با اهداء جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۳۸/مراسم_هفته_معلم_در_صومای_برادوست_ارومیه_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: