Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:32:05 GMT

895 هزار تن کالا توسط ناوگان باری خوی جابجا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۳۷۶/۸۹۵_هزار_تن_کالا_توسط_ناوگان_باری_خوی_جابجا_شد

895 هزار تن کالا توسط ناوگان باری خوی جابجا شد

افشین سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 550 هزار تن از این مقدار به حمل سیمان و 345 هزار تن به دیگر کالاها مربوط است.
وی اضافه کرد: علاوه بر سیمان، سنگ سنگبری نیز از عمده کالاهای جابجا شده توسط ناوگان عمومی حمل و نقل در خوی است.
وی ادامه داد: با تجهیز بخش حمل و نقل کالای آذربایجان غربی به ناوگان یخچالی و همکاری با صنایع بسته بندی می توان شاهد رونق بیشتر این بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی گفت: ساماندهی وانت بارها در جلوگیری از فرار بار و افزایش خودآوری شرکت های حمل و نقل کالا بسیار مهم است که در این راستا باید شرکت های حمل و نقل و رانندگان به صورت جدی همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در شهرستان خوی 6 هزار و 200 خودرو سنگین و نیمه سنگین کامیون و کامیونت فعال است.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۷۶/۸۹۵_هزار_تن_کالا_توسط_ناوگان_باری_خوی_جابجا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: