Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@10:08:34 GMT

بهره برداری از ۱۱ طرح عمرانی در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۷۱۸/بهره_برداری_از_۱۱_طرح_عمرانی_در_چابهار

بهره برداری از ۱۱ طرح عمرانی در چابهار

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا مجیدی سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ۱۱ طرح عمرانی به میمنت نهمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجیدی افزود: سردخانه ۹ هزار تنی در روستای پسابندر به منظور نگهداری ماهی ومیگو با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی یکی از مهمترین طرح‌های بهره برداری شده به مناسبت دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه شهرداری چابهار از جمله احداث پارک، آسفالت معابر، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای دمپک و پایگاه اورژانس جاده‌ای بریس با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های ویژه دهه فجر است.

 برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از خانواده شهدای شاغل در شهرداری چابهار و غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت دهه فجر در چابهار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۷۱۸/بهره_برداری_از_۱۱_طرح_عمرانی_در_چابهار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: