Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:58:04 GMT

اقتدار و عزت امروز به برکت خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۷۷۷/اقتدار_و_عزت_امروز_به_برکت_خون_شهدا_است

اقتدار و عزت امروز به برکت خون شهدا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار یونس امیری جانشین معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب گفت: تا ابد مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم و هرچه داریم از هدایت و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در چنین روزی در سال ۶۱ عملیات بیت المقدس برای آزادی خرمشهر و هویزه آغاز شد که یاد همه شهدا را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار امیری ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت و هدیه بزرگ خداوند است که امام(ره) اهداف انقلاب را بیان کردند که برگرفته از قرآن و حامی مستضعفین جهان هستیم.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تحمل اهداف انقلاب را نداشتن و سریع برای براندازی این نهاد نوپا حرکت کردند و جنگ سخت را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: جنگی نابرابر علیه ما آغاز شد اما غافل بودند امامی که انقلاب را به پیروزی رساند توانایی پیروزی در این دفاع را نیز دارد.
جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هدایت امام(ره) باعث شد که تمامی گروه های مردمی راهی جبهه ها شوند و جامعه کارگری ۱۴ هزار شهید تقدیم کرد.

سردار امیری یادآور شد: ۸ سال جنگ فرسایشی که بخشی از خاک سرزمین را دشمن تصرف کرد در پایان با پیروزی رزمندگان اسلام و طراحی بسیار بزرگ دشمن را از خاک خارج کردیم.

وی ادامه داد: تابه امروز شعار و اهداف انقلاب اسلامی روبه پیشرفت و موفقیت است و هیچ نقشه ای از جانب دشمنان مانع نشد.

جانشین معاونت عملیات سپاه پاسداران تصریح کرد: توطئه ها هیچگاه تمام شدنی نیست، روزی نیازمند طالبان بودند و سپس القاعده ایجاد شد و سپس داعش ایجاد شد که به لطف خداوند و کمک جمهوری اسلامی داعش نیز نابود شد اما یقین داریم که دشمنان موفق نخواهند شد.

سردار امیری یادآور شد: امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی با عزت، سربلندی و اقتدار زندگی می کنیم و در منطقه کاملا بحران زده با قدرت حضور داریم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان حرف برای گفتن دارد.

سردار امیری تاکید کرد: امروز جامعه کارگری کشور اجازه نخواهند داد که تحریم ها به اقتصاد کشور لطمه وارد کند و با کار جهادی همواره به دنبال سربلندی کشور هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/ر

صحبت های سردار امیری در یادواره شهدای کارگری فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۷۷۷/اقتدار_و_عزت_امروز_به_برکت_خون_شهدا_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: