Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@10:51:54 GMT

برپایی غرفه کودک جنب محل اجرای نمایش نقطه رهایی در مصلی امام خمینی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۸۰۲/برپایی_غرفه_کودک_جنب_محل_اجرای_نمایش_نقطه_رهایی_در_مصلی_امام_خمینی

برپایی غرفه کودک جنب محل اجرای نمایش نقطه رهایی در مصلی امام خمینی

به گزارش ایسکانیوز، در این غرفه کودکان و خردسالان به نقاشی کردن و کاردستی می پردازند و جوایزی هم به آنها اهدا می شود.

بر اساس این گزارش کارگاه قصه گویی از دیگر برنامه های فرهنگسرای خاتم(ص)در حوزه کودک در این غرفه است.

این گزارش می افزاید: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 هم چنین بصورت رایگان برای تماشای شهروندان منطقه از سانس های نمایش نقطه رهایی هماهنگی های لازم را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقطه رهایی از ۲۳ مهر ماه به مدت ۱۰ روز هر روز از ساعت ۱۹ در چهار نوبت متوالی در مصلای امام خمینی اجرا می‌شود و علاوه بر اجرای عمومی برای شهروندان، اجراهای اختصاصی‌ برای دانش آموزان، ناشنوایان و هنرمندان خانه سینما و خانه تئاتر نیز در نظر گرفته شده است.

نمایش نقطه رهایی روایتی متفاوت از دفاع مقدس است که در آن با نوآوری در نحوه ارائه مضمون و فضاسازی دوران دفاع مقدس، روایتی از حضور یک رزمنده در جبهه‌های دفاع مقدس تصویر می‌شود. در این نمایش سعی شده با استفاده از جلوه‌های ویژه، انفجار، تیراندازی، نور و صدا فضای جبهه‌های جنگ برای بازدیدکنندگان تداعی شود. این نمایش محیطی در ۱۲ بخش گوناگون با حضور بیش از ۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت ۱۰ هکتار اجرا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 غرفه کودک مدیریت فرهنگی هنری مصلای امام خمینی کارگاه قصه گویی نقطه رهایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۸۰۲/برپایی_غرفه_کودک_جنب_محل_اجرای_نمایش_نقطه_رهایی_در_مصلی_امام_خمینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: