Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:44:32 GMT

زخمی وتلف شدن يک قلاده کفتار و کاراکال در برخورد با خودرو

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۹۴۱/زخمی_وتلف_شدن_یک_قلاده_کفتار_و_کاراکال_در_برخورد_با_خودرو

زخمی وتلف شدن يک قلاده کفتار و کاراکال در برخورد با خودرو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از تماس تلفنی پاسگاه انتظامی منطقه کلات دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه مبنی بر برخورد یک قلاده کفتار با خودرو در نزدیکی پل کلات خارج از مناطق حفاظت شده این شهرستان،ماموران یگان حفاظت محیط زیست به محل اعزام شدند.


سید اسدالله هاشمی افزود: در این حادثه یک قلاده کفتار از ناحیه کمر و پا به شدت آسیب دید که با کمک ماموران محیط زیست به این اداره منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این گونه جانوری برای پاکسازی طبیعت اهمیت فراوانی دارد ادامه داد:پس از انتقال این جانور به مرکز استان معاینات اولیه توسط دامپزشک معتمد دامپزشکی انجام شد که به دلیل کمبود امکانات در استان این جانور برای ادامه درمان به استان فارس منقل شد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: متاسفانه دیروز یک قلاده کاراکال نابالغ از گونه نادر هم هنگام عبور از عرض جاده در مسیر دهدشت به بهبهان با یک خودرو برخورد کرد و به دلیل شدت جراحات تلف شد.

انتخاب پیام/د

پاکسازی طبیعت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۹۴۱/زخمی_وتلف_شدن_یک_قلاده_کفتار_و_کاراکال_در_برخورد_با_خودرو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: