Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:30:40 GMT

دوره های نقاشی ویژه سالمندان در فرهنگسرای امید

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۱۳۸/دوره_های_نقاشی_ویژه_سالمندان_در_فرهنگسرای_امید

دوره های نقاشی ویژه سالمندان در فرهنگسرای امید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با هدف آموزش و بهینه سازی اوقات فراغت سالمندان و بازنشستگان، ارتقای سلامت روحی و اعتماد  به نفس ایشان دوره های آموزشی نقاشی را ویژه این گروه سنی در کانون نقاشان فرهنگسرای امید برگزار می کند.

در دوره های آموزشی نقاشی در کانون نقاشان، آموزش های ساده طراحی و رنگ آمیزی با استفاده از روش خط خطی یا Dodeling به صورت بسیار ساده برای افراد بالای ۵۰ سال انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی و رنگ آمیزی هاشور، سایه روشن، قرینه سازی، خیالی نگاری و طراحی از روی مدل و چیدمان و ... در حد مقدماتی از جمله عناوین آموزشی در کانون نقاشان است.

 اعضای کانون نقاشان این دوره آموزشی را در ۲۰ جلسه فرا می گیرند و می توانند استعداد خود را در این رشته هنری به بروز و حضور برسانند.

این آموزش ها به هماهنگی بیشتر بین دست و چشم و ذهن می پردازد و از ابتلای افراد مسن به آلزایمر و ... جلوگیری می کند و به گفته اعضای این کانون، در زمان هایی که مشغول به طراحی هستند ذهن شان بالاترین آرامش و استراحت را دارد.

نمونه افراد موفقی را که در سن بالا به هنر نقاشی پرداخته اند و در نمایشگاه های داخلی و خارجی نیز خوش درخشیده اند می توان به مرحومه مکرمه قنبری اشاره کرد که آثار او به آثار هنرمند معروف «شاگال» بسیار نزدیک است.

دوره های آموزشی نقاشی کانون نقاشان سه شنبه های هر هفته ساعت  ۱۰ تا  ۱۲ در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

کد خبر 4328299 فریبرز دارایی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۱۳۸/دوره_های_نقاشی_ویژه_سالمندان_در_فرهنگسرای_امید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: