Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:44:31 GMT

لرستان|وحید امیری موقع پنالتی رونالدو با زبان لری به بیرانوند چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۹۷۷/لرستان_وحید_امیری_موقع_پنالتی_رونالدو_با_زبان_لری_به_بیرانوند_چه_گفت

لرستان|وحید امیری موقع پنالتی رونالدو با زبان لری به بیرانوند چه گفت؟

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از حس و حالش موقع ضربه پنالتی رونالدو و حرفی که با زبان لری به بیرانوند زد، گفت. ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید امیری عصر امروز در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک مرکز استان لرستان در جمع مردم اظهار داشت: برای تشکر از این همه لطف و محبت زبانم قاصر است و از همه هوادارانم تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحالی و شادی مردم همه خواسته من بود و خوشحالم که می بینم این اتفاق افتاده است.

ملی پوش فوتبال ایران عنوان کرد: آنچه در تمام دنیا زبانزد است غیرت لری است و من به آن افتخار می کنم.

وی با اشاره به حس و حالش در موقع ضربه پنالتی "رونالدو" بیان کرد: زمانی که رونالدو در حال زدن‌ پنالتی بود من چیزی در ذهنم آمد، دست و پایم سست شده بود و پشت دروازه گفتم علی داداش بگیرش( با زبان لری: علی برار بیرش). این بهترین اتفاق جام جهانی برای ما بود و همه تلاش ما و زحمتی که داشتیم به خاطر بالا رفتن پرچم ایران بود و اگر‌ما تلاشی کردیم به خاطر سربلندی کشور و استان‌مان بوده است.

امیری گفت: کل استان لرستان پر از استعداد است ما در این جام جهانی فهمیدیم که نه رونالدو آن رونالدو است که ما فکر‌می کردیم و نه بقیه بازیکن های اروپایی، آنقدر قوی هستند.

انتهای‌ پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۹۷۷/لرستان_وحید_امیری_موقع_پنالتی_رونالدو_با_زبان_لری_به_بیرانوند_چه_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: