Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:16:08 GMT

۴ گردشگر پس از ۳۶ ساعت سرگردانی در کویر مرنجاب ‌‌از خطر مرگ رهایی یافتند‌

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۳۱۲/۴_گردشگر_پس_از_۳۶_ساعت_سرگردانی_در_کویر_مرنجاب_از_خطر_مرگ_رهایی_یافتند

۴ گردشگر پس از ۳۶ ساعت سرگردانی در کویر مرنجاب ‌‌از خطر مرگ رهایی یافتند‌

رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: پس از ۳۶ ساعت عملیات نجات چهار گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل با پیدا شدن آنان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، چهار گردشگر پس از 36 ساعت سرگردانی در کویر مرنجاب آران و بیدگل با کمک نیروهای امدادی و بسیج نیروها از خطر مرگ رهایی یافتند.

مجید طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن 4 نفر از مسافران کاشان، عملیات امداد و نجات برای یافتن آنان از شب گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل ضمن اشاره به علت سردرگمی گردشگران افزود: این گردشگران به دلیل وسعت منطقه و کویری بودن آن و عدم همراهی راهنمایان محلی راه خود را گم کرده بودند.

وی با اشاره به جزئیات عملیات امداد و نجات خاطر نشان کرد: عملیات نجات توسط سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و محیط بانان آران و بیدگل صورت گرفت و گمشدگان در چاه چرخی با کمک تیم امداد جمعیت هلال احمر آران و بیدگل نجات یافتند.

طاهری ضمن توصیه به گردشگران جهت بازدید از کویر مرنجاب آران و بیدگل گفت: به دلیل گستردگی منطقه کویری مرنجاب بدون همراه داشتن راهنمایان محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۳۱۲/۴_گردشگر_پس_از_۳۶_ساعت_سرگردانی_در_کویر_مرنجاب_از_خطر_مرگ_رهایی_یافتند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: