Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@00:39:45 GMT

ابهام در برگزاری تورنمنت قزاقستان/ اسلوونی جایگزین می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۴۹۰/ابهام_در_برگزاری_تورنمنت_قزاقستان_اسلوونی_جایگزین_می_شود

به گزارش وانانیوز،  سال گذشته در آذرماه در شهر اصفهان تورنمنتی با حضور ۴ تیم‌های ملی فوتسال ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان برگزار شد و در آن زمان ۴ تیم حاضر در این تورنمنت با هم به توافق رسیدند که این تورنمنت را در فیفادی ثبت و هر ساله در یکی از این ۴ کشور برگزار شود و طبق برنامه‌ریزی قرار شد که این تورنمنت امسال در آذرماه در قزاقستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی کفاشیان شب گذشته در برنامه زنده ۲۰۲۰ که این برنامه مختص فوتسال است به صورت رسمی اعلام کرد که این تورنمنت به دلیل مشکلات مالی که از سوی فدراسیون فوتبال قزاقستان به ما اعلام شده، لغو شده است.

این موضوع در حالی است که یکی از مسئولان کمیته فوتسال اعلام کرد تا به امروز هیچگونه مکاتبه‌ای مبنی بر لغو این تورنمنت به دست ما نرسیده است و در صورتی که فدراسیون قزاقستان بخواهد این تورنمنت را به هر دلیلی لغو کند، باید این موضوع را به صورت رسمی به فیفا اطلاع داده و فیفا مجددا به صورت رسمی به ۳ کشور میهمان اعلام کند که این بازی لغو گردیده، اما تا به امروز هیچگونه مکاتبه‌ای نه از سوی فیفا و نه از سوی فدراسیون فوتبال قزاقستان مبنی بر لغو این دیدار به دست ما نرسیده است. از نظر ما این تورنمنت در زمان مقرر برگزار می‌شود.

حال با توجه به این موضوع، گزارش‌هایی به دست ما رسیده که این دیدار مثل بازی با برزیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مشکلات مالی لغو گردیده و ارتباطی با فدراسیون قزاقستان ندارد و از سوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد به جای این تورنمنت، تیم ملی فوتسال یک بازی با تیم اسلوونی داشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۴۹۰/ابهام_در_برگزاری_تورنمنت_قزاقستان_اسلوونی_جایگزین_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: