Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-29@10:08:01 GMT

یانال سومین گزینه ترکیه ای تراکتور سازی برای جانشینی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۶۲۸/یانال_سومین_گزینه_ترکیه_ای_تراکتور_سازی_برای_جانشینی_گل_محمدی

یانال سومین گزینه ترکیه ای تراکتور سازی برای جانشینی گل محمدی

وبسایت رسمی برنامه نود - سومین گزینه ترکیه ای تیم تراکتور سازی به منظور حضور در این تیم مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، ارسون یانال به عنوان سومین گزینه ترکیه ای به منظور سرمربیگری در تیم تراکتور سازی تبریز مطرح شده است و احتمال حضور این مربی نیز در تبریز وجود دارد. 

یانال، سابقه هدایت تیم‌های فنرباغچه، ترابوزان اسپور و تیم ملی ترکیه را در کارنامه داشته و با فنرباغچه به قهرمانی سوپرلیگ ترکیه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل های گذشته لیگ برتر نیز حضور این مربی در تیم های ایرانی مطرح شده بود. 

مصطفی دنیزلی و مصطفی دنیزلی و ارتوغرول ساغلام (Ertuğrul Sağlam) از دیگر گزینه ای ترکیه ای این باشگاه محسوب می شوند. 

باشگاه تراکتور سازی تا چند روز آینده سرمربی جدید این تیم را مشخص خواهد کرد که احتمال حضور مربی ترکیه ای در این تیم بیشتر احساس می شود.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۶۲۸/یانال_سومین_گزینه_ترکیه_ای_تراکتور_سازی_برای_جانشینی_گل_محمدی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: