Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@22:19:19 GMT

ناشر معارف و ادبیات شهیدان و افتخارات ملت بودن افتخار است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۶۲۹/ناشر_معارف_و_ادبیات_شهیدان_و_افتخارات_ملت_بودن_افتخار_است

ناشر معارف و ادبیات شهیدان و افتخارات ملت بودن افتخار است

به گزارش جام جم آنلاین، محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره اینکه ارزیابی‌اش از فعالیت‌های انتشارات سوره مهر چیست و آیا این انتشارات به عنوان یک ناشر جریان‌ساز توانسته ادبیات انقلاب و دفاع مقدس را به جایگاه مطلوبی برساند، اظهار کرد: مردم وقتی کتابی با نشان انتشارات سوره مهر می‌بینند؛ خوشبختانه به آن اعتماد و با خیال راحت آن کتاب را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همکاران که با زحمت توانسته‌اند به این مرحله برسند بتوانند ان‌شاءالله این اعتماد مردم را پاس بدارند؛ چراکه به هر حال این اعتماد به راحتی به‌دست نیامده است.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: از سویی دیگر نیز ما این افتخار را داریم که ناشر معارف و ادبیات شهیدان عزیزمان و افتخارات ملت هستیم. بنابراین این توفیقی است که ما را از خیلی‌ها متمایز می‌کند. از این جهت هم ممنون خداوند هستیم و امیدواریم در این راه و رسالت موفق باشیم؛ چراکه به هر حال ترویج افتخارات ملت ایران و بیان کردن این افتخارات در برهه‌ای از تاریخ کار بزرگی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتشارات سوره مهر توانسته جای خود را میان مخاطبان پیدا کند، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم همین‌طور است. وقتی نوع خریدها و استقبال از این انتشارات و همچنین تیراژها را می‌بینیم کاملا ویژه است و این اقبال نه تنها در نمایشگاه‌ها بلکه در فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر من‌جمله میدان انقلاب که می‌رویم می‌بینیم همیشه شلوغ است و تقریبا هم خواص و هم عموم به آثار سوره مهر اعتنا دارند.

مومنی شریف در پایان درباره اینکه امسال هم انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد، این ناشر برای حفظ موفقیت‌ها و جایگاه خود در آینده باید یه چه سمت و سویی حرکت کند، توضیح داد: همین انگیزه‌ای که در حال حاضر در میان همکاران ما وجود دارد بسیار عالی است. دوستان به کار به عنوان یک امر مهم و مقدس نگاه می کنند؛ همین نگاهشان را ادامه بدهند و آن را حفظ کنند؛ طبیعی است که با توجه به نیازهای روز و اتفاقاتی که در حوزه کتاب می‌افتد، ما همیشه باید به‌روز و اول باشیم.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2834992336706110593 برچسب‌ها : محسن مومنی انتشارات سوره مهر نمایشگاه کتاب ناشر معارف و ادبیات شهیدان و افتخارات ملت بودن افتخار است لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها حمله شبانه روباه زامبی به یک مرد + عکس بهترین زمان برای حمام کردن، صبح یا شب؟ جزیره‌ای که ورود زنان به آن ممنوع است+عکس تصادف عجیب ستاره ورزشی با یک خانم +عکس این بازیگر را می‌شناسید؟!+عکس ترسناک ترین عکس دنیا + فیلم تفریح بحث‌برانگیز پسران ترامپ + عکس مرد ترکیه‌ای قربانی نیت شیطانی سقوط سالار عقیلی به همراه گروهش از روی سن+فیلم پراید کُره‌ای صفر کیلومتر! +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها قانون مجازات خشونت علیه کودکان در آستانه تحول جنجال خانم شیک پوش هندوانه فروش!+فیلم باند فرود هلیکوپتر روی وانت پیکان!+عکس بررسی توقف تأثیر30 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور / انتصابات در دانشگاه سیاسی است پراید کُره‌ای صفر کیلومتر! +عکس اف 35 یا سوخوی 35؛ در جنگ هوایی کدام پیروز است؟+عکس گوشی ال جی استایلوس 3 به صورت رسمی وارد بازار ایران شد موبایلی مینیمال برای کاهش پیچیدگی‌های عصر دیجیتال پارکینگ میلیاردی در جزیره کیش! +عکس پمپ‌بنزین‌های قدیمی ایران این‌ شکلی بودند!+عکس آخرین مطالب همه سایت 16:04 ناشر معارف و ادبیات شهیدان و افتخارات ملت بودن افتخار است 16:00 دزدی انرژی بدن توسط یک نوشیدنی گرم 15:58 حال این روزهای محمدرضا شجریان + تصاویر 15:24 پیکر 13 معدنچی در پزشکی قانونی / شمار جانباختگان به 35 تن رسید 15:05 قانون مجازات خشونت علیه کودکان در آستانه تحول 14:59 استقبال از ترامپ چقدر برای عربستان هزینه دارد 14:49 خارج کردن مار از معده یک مرد چینی 14:41 سرمایه گذاری در املاک داماد ترامپ شرط ورود به آمریکا 14:40 ناصر ملک‌مطیعی در کنسرت محمدرضا گلزار+ عکس 14:40 ترکیب پرسپولیس برابر الوحده مشخص شد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۶۲۹/ناشر_معارف_و_ادبیات_شهیدان_و_افتخارات_ملت_بودن_افتخار_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: