Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@12:53:55 GMT

آغاز ساخت درمانگاه روستای بردیان شهرستان چرام

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۷۷۲۹/آغاز_ساخت_درمانگاه_روستای_بردیان_شهرستان_چرام

آغاز ساخت درمانگاه روستای بردیان شهرستان چرام

ساخت بهداری روستای بردیان با زیر بنای ۴۲۰ متر مربع و با هزینه‌ای افزون بر ۵ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در این مراسم که به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت و با حضور فرماندار چرام، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد گفت:هزینه ساخت این بهداری را یک خیر بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه این در مانگاه تا ۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود: در حال حاضر ساخت درمانگاه روستای بردیان، درمانگاه روستای کلایه سفلی و در آینده ساخت درمانگاه روستای چنگلوا از دیگر طرح‌های این خیر است.
وی گفت: پیش از این، این خیر هزینه ساخت مدارس سه کلاسه در روستا‌های سادات امامزاده علی(ع)، بی منجگان، سرپری ،مور خانی و ساخت ۱۷ کانکس برای مدارس و بخشی از لوله آبرسانی به توگبری چرام را به برعهده گرفته بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۷۷۲۹/آغاز_ساخت_درمانگاه_روستای_بردیان_شهرستان_چرام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: