Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:59:52 GMT

گیلان| ۵ تیم هلال احمر در محل آتش‌سوزی جنگل‌های لنگرود حضور یافتند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۲۲۷/گیلان_۵_تیم_هلال_احمر_در_محل_آتش_سوزی_جنگل_های_لنگرود_حضور_یافتند

گیلان| ۵ تیم هلال احمر در محل آتش‌سوزی جنگل‌های لنگرود حضور یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در حال حاضر ۵ تیم از نیروهای هلال احمر در محل آتش‌سوزی جنگل‌های لنگرود حضور دارند. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ استانها گیلان نظرات

مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی مهیب در جنگل‌های بخش "کومله" شهرستان لنگرود اظهار داشت: در حال حاضر 5 تیم از نیروهای هلال احمر در محل حادثه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در حال حاضر 3 تیم امدادی از شهرستان لنگرود و 2 تیم امدادی از از شهرستان املش در محل حادثه حضور دارند گفت: هر تیم امداد شامل 4 نفر بوده که در مجموع 20 نفر از نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند.

ولی‌پور با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در کنار سایر نیروهای امدادی مانند بسیج در حال خدمت‌رسانی هستند خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر تلاش می‌کنند تا با همکاری سایر نیروها آتش را مهار کرده و از رسیدن آن به منازل مسکونی خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های بخش "کومله" شهرستان لنگرود تاکنون خسارت جانی به همراه نداشته ابراز داشت: از مسافرانی که وارد گیلان می‌شوند تقاضا می‌کنیم تا از روشن کردن آتش در جنگل‌ها خودداری کرده و در صورت روشن کردن حتماً آن‌ را خاموش کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تاکید کرد: از ساکنان و افراد حاضر در محل حادثه می‌خواهیم تا همکاری لازم را با نیروهای امدادی انجام داده و در صورت لزوم تخلیه مناطق مسکونی به تذکرات نیروهای امدادی عمل کنند.

انتهای پیام/ ت

R7877/P1336/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۲۷/گیلان_۵_تیم_هلال_احمر_در_محل_آتش_سوزی_جنگل_های_لنگرود_حضور_یافتند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: