Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:19:33 GMT

افتتاح مدرسه دو کلاسه شهید هادی آریایی در روستای پشت له له سر لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۲۳۰/افتتاح_مدرسه_دو_کلاسه_شهید_هادی_آریایی_در_روستای_پشت_له_له_سر_لنگرود

افتتاح مدرسه دو کلاسه شهید هادی آریایی در روستای پشت له له سر لنگرود

خبرگزاری شبستان: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر یک باب مدرسه در روستای پشت له له سر بخش مرکزی لنگرود با زیربنا ۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر یک باب مدرسه در روستای پشت له له سر بخش مرکزی لنگرود با حضورمدیر کل نوسازی مدارس گیلان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی اوسط اکبری مقدم، مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در این مراسم با بیان اینکه به همت خیرین مدرسه ساز پروژه های آموزشی در سطح استان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید، گفت: امیدواریم در آینده شاهد این باشیم که از ظرفیت های درون استانی حداکثر استفاده  در بحث فضاهای آموزشی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و ارتقای کمی و کیفی فضاهای آموزشی ، افزود: پروژه هایی هم با همت بنیاد برکت در سطح استان به بهره برداری رسید که طبعا مشارکت همه آحاد مردم در ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی نقش ارزنده دارد.

 

مقدم با بیان اینکه 30 درصد هزینه  مدرسه دو کلاسه شهید هادی آریایی در روستای پشت له له سر لنگرود توسط خیر پرداخت شد، تصریح کرد: این مدرسه با زیربنا 60 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 65 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است، شهید هادی آریایی در 26 اردیبهشت سال 67 در شاخ شمیران به شهادت رسید.

 

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۳۰/افتتاح_مدرسه_دو_کلاسه_شهید_هادی_آریایی_در_روستای_پشت_له_له_سر_لنگرود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: