Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:14:09 GMT

«شب‌ به شب دیکته شب» برای کلاس اولی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۲۵۶/شب_به_شب_دیکته_شب_برای_کلاس_اولی_ها

«شب‌ به شب دیکته شب» برای کلاس اولی‌ها

کتاب «شب به شب دیکته شب» (برای کلاس اولی‌ها) نوشته شکوه‌قاسم‌نیا منتشر شد.

به گزارش ایسنا،  این کتاب با تصویرگری سحر حق‌گو در ۱۲۰ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۵۰۰ تومان در نشر افق منتشر شده است.

در معرفی کتاب می‌خوانیم: بچه‌ کلاس اولی دارید؟ خدا قوت!

باید هر شب برایش دیکته بگویید؟ کار سختی‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوه قاسم‌نیا شاعر و نویسنده نام‌آشنای کودکان، در کتاب «دیکته شب» می‌کوشد تا با استفاده از تجربه‌ سی و چندساله‌اش در ادبیات کودک، متن‌هایی را برای دیکته بچه‌ها بنویسد که داستانی و شنیدنی باشند و کمتر خسته‌شان کنند. آن‌ها خسته‌ نشوند، شما را هم خسته نمی‌کنند. و شما که از دیکته گفتن لذت ببرید، آن‌ها با شنیدن هر حرف و جمله جدید از زبان شما، شیرینی قند فارسی را با دل و جان می‌چشند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۵۶/شب_به_شب_دیکته_شب_برای_کلاس_اولی_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: