Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@01:02:27 GMT

کارگاه آگاه‌سازی کارکنان، نسبت به تخلفات دینی و اخلاقی در سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۲۶۵/کارگاه_آگاه_سازی_کارکنان_نسبت_به_تخلفات_دینی_و_اخلاقی_در_سپاه_ناحیه_میثم_مشهد_برگزار_می_شود

مسئول نظارت و تایید صلاحیت ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  از برگزار کارگاه آگاه سازی کارکنان، نسبت به تخلفات دینی واخلاقی در مکان نمازخانه سپاه ناحیه میثم مشهد در روز سه شنبه، ۲۴ مهر ماه، از ساعت ۱۴ الی ۱۷ خبرداد.

ستوان یکم پاسدار، محمد علی پریشان ابراز داشت: مباحث این کارگاه توسط سرهنگ پاسدار داوود اکبری، مسئول مدیریت آسیب شناسی و پیشگیری از تخلفات دینی و اخلاقی سپاه امام رضا (ع)  به کارکنان و بسیجیان ناحیه  تدریس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی هدف اصلی از برگزاری  این برنامه را آشنایی و پیشگیری بیش از پیش کارکنان از وقوع تخلفات دینی و اخلاقی و توجه دادن به آثار و عواقب این امور دانست.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد در پایان اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی ما، تربیت نیروی انقلابی و متدین و زبده دینی است که بتواند در عرصه‌های مختلف دینی و در سنگر‌های انقلاب در راه احیای فرهنگ عاشورایی بکوشد و جهاد نماید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۶۵/کارگاه_آگاه_سازی_کارکنان_نسبت_به_تخلفات_دینی_و_اخلاقی_در_سپاه_ناحیه_میثم_مشهد_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: