Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:43:23 GMT

دانلود گلچین مداحی ویژه شب دوم محرم ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۳۱۰/دانلود_گلچین_مداحی_ویژه_شب_دوم_محرم_۹۷

دانلود گلچین مداحی ویژه شب دوم محرم ۹۷

به گزارش خبرنگار تکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، گلچینی‌ از مداحی ذاکران‌ اهل‌بیت (ع) با نوای حنیف طاهری، سید مهدی میرداماد، مهدی رسولی و سید مجید بنی فاطمه ویژه شب دوم محرم ۹۷ در اینجا آماده دریافت است.

 گلچین مداحی شب دوم محرم ۹۷ با نوای سید مجید بنی فاطمه روضه با نوای سید مجید بنی فاطمه دانلود با صد جلالت دانلود یارا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. دانلود از دل صحرا رسیده این کاروان دانلود کاروانی پر دل های بلا نوش و... دانلود یک کاروان از جنس نور... دانلود الهی بهر قربانی به درگاهت سر آوردم دانلود   گلچین مداحی شب دوم محرم ۹۷ با نوای سید مهدی میرداماد

روضه با نوای سید مهدی میرداماد

دانلود

داداش دلم میون سینه بی قراره

دانلود     گلچین مداحی شب دوم محرم ۹۷ با نوای مهدی رسولی

يه پير رزمنده يه مرد ربانی

دانلود قافله از راه میرسه دانلود الرحیل الرحیل.. دانلود یا خادم الحسین ویا ناصر الحسین... دانلود حجاج بیت الله... دانلود دلانور هدایت وار حسینده... دانلود  

گلچین مداحی شب دوم محرم ۹۷ با نوای حنیف طاهری

با صد جلالت

ماه محرم شد

هیبت و عزت خدا رو

امیر و سلطانی آقا

ذکر همه سینه زنا

هوشم ببر،عقلم

سخنرانی شب دوم محرم ۹۷

حجت الاسلام پناهیان

دانلود حجت الاسلام کاشانی   در حال به روز رسانی...  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۱۰/دانلود_گلچین_مداحی_ویژه_شب_دوم_محرم_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: