Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:01:46 GMT

اعلام حکم قاتل خانوادگی ۷نفره در سلماس

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۸۷۲/اعلام_حکم_قاتل_خانوادگی_۷نفره_در_سلماس

اعلام حکم قاتل خانوادگی ۷نفره در سلماس

استان‌ها>آذربایجان غربی - ایسنا نوشت: رییس دادگستری شهرستان خوی حکم قاتل خانوادگی ۷نفره در سلماس را اعلام کرد.

علی حسن زاده با اشاره به خبر اعلام حکم قاتل پرونده قتل خانوادگی ۷ نفره در سلماس، اظهار کرد: قاتل پرونده مربوط به قتل خانوادگی ۷ نفره در سلماس پس از رسیدگی های جامع و کامل به ۵ بار قصاص در ملاء عام و ۱۴۸ ضربه شلاق و ۱۴ سال زندان به شرح اعمال مجرمانه زیر محکوم می گردد:

۱ - از بابت قتل تعداد ۷ فقره قتل عمدی به تعداد ۵ نوبت به مجازات قصاص نفس ( از بابت ارتکاب ۴ فقره قتل عمدی زن و سه فقره قتل عمدی مرد)

۲ - از بابت سرقت مسلحانه در شب به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق

۳ - از بابت تهیه ، حمل و استفاده از سلاح به ۲ سال حبس

۴ - از بابت تهدید با اسلحه ( همسرش قبل از فوت و مالباخته به هنگام سرقت) ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جنایت صورت گرفته از نوع قتلهای داعش گونه بوده و موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و جریحه دار کردن احساسات عمومی مردم شده، مصلحت نیز در اجرای قصاص در ملاء عام بوده و به همین جهت و تسکین اهالی و اولیای دم کشته شدگان و عبرت آموزی و پیشگیری از چنین جنایتی مقرر شد مجازات قصاص در جلوی درب خانه محل جنایت با تامین امنیت انجام پذیرد .

قاضی پرونده قتل خانوادگی سلماس با اشاره به سلامت کامل روحی روانی قاتل در حین ارتکاب جرم، تصریح کرد: ۸ دلیل عمده بر تعادل روحی و روانی و سلامت کامل روحی قاتل دلالت می نمایند که ۷ دلیل عمده دلالت بر این دارد که همسر قاتل با احدی رابطه نامشروعی نداشته و گواهان به پاکدمنی وی شهادت داده اند و انگیزه قتل به هیچ وجه ناموسی نمی باشد و تمامی دفاعیات قاتل و وکیل مدافع ایشان رد گردید .

وی با اشاره به مفتوح بودن پرونده در خصوص اتهامات دیگر متهمان به لحاظ کامل نبودن تحقیقات و رسیدگی، اذعان کرد: احکام مربوط به دیگر متهمان این پرونده نیز به زودی اعلام خواهد شد.

حسن زاده اظهار کرد: رای حضوری ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ به قاتل یعنی مورخه ۲۰ تیر ۹۶ در دیوان محترم عالی کشور قابل فرجام خواهی است .

به گزارش ایسنا؛ نیمه شب ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تمام اعضای خانواده ای در سلماس از جمله یک نوزاد ۴۰ روزه توسط (م.الف) داماد خانواده به قتل رسیدند و موجی از ناراحتی و بهت و اندوه را در بین مردم بوجود آورد و هم اکنون در کمتر از ۲ ماه و در عرض ۵۳ روز حکم قاتل اعلام شد .

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - اعدام - قتل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۷۲/اعلام_حکم_قاتل_خانوادگی_۷نفره_در_سلماس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: