Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@11:36:45 GMT

راهبندان در اتوبان تهران به کرچ/جاده چالوس باز است+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۹۴۰/راهبندان_در_اتوبان_تهران_به_کرچ_جاده_چالوس_باز_است_تصاویر

راهبندان در اتوبان تهران به کرچ/جاده چالوس باز است+تصاویر

خبرگزاری میزان- نقشه ترافیکی نشان دهنده راهبندان در اتوبان تهران به کرج در محدوده عوارضی تا کیلومتر 25 این جاده و ترافیک سنگین از کیلومتر 25 تا شهر کرج است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حرکت خودرو‌ها در مسیر تهران به چالوس بدون ترافیک در مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشه ترافیکی نشان دهنده راهبندان در اتوبان تهران به کرج در محدوده عوارضی تا کیلومتر 25 این جاده و ترافیک سنگین از کیلومتر 25 تا شهر کرج است.

در مسیر برگشت کرج به تهران نیز برخی محدوده ها با ترافیک نیمه سنگین همراه است.

بر اساس اعلام این سازمان برای برای عبور از مسیر ۲۰۰ کیلومتری چالوس تا تهران در شرایط بدون ترافیک ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه زمان نیاز است.

در این میان شرایط آب و هوایی در طول مسیر حاکی از آن است که کرج نیمه ابری و چالوس کاملا ابری گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۹۴۰/راهبندان_در_اتوبان_تهران_به_کرچ_جاده_چالوس_باز_است_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: