Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@21:50:29 GMT

پرتره شهید مدافع حرم هدیه تولد دخترش شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۱۶۵/پرتره_شهید_مدافع_حرم_هدیه_تولد_دخترش_شد

پرتره شهید مدافع حرم هدیه تولد دخترش شد

به گزارش جهان نيوز، شهید «مهدی لطفی نیاسر» از نیروهای هوافضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود که از سالهای ابتدایی جنگ در سوریه و عراق فعال بود؛ این شهید والامقام از نخبگان نظامی بود و سردار حاجی‌زاده همواره او را از نیروهای خوب خودش می‌دانست؛ شهید لطفی نیاسر کسی بود که با درایت خاص خود از حمله ناگهانی دشمن آگاه شد و همرزمانش که در آسایشگاه مستقر بودند را از تیررس دشمن نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) سرانجام در روز دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال جاری در سن 36 سالگی در سوریه به شهادت رسید.

مرتضی شهریاری نقاش شهدای مدافع حرم، همزمان با سالروز تولد دختر شهید لطفی نیاسر به خانه آنها رفت و تابلوی نقاشی دیجیتال این شهید بزرگوار را به خانواده‌اش اهدا کرد؛ تصاویری از این دیدار را مشاهده می‌کنید:  

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۱۶۵/پرتره_شهید_مدافع_حرم_هدیه_تولد_دخترش_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: