Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:44:04 GMT

واگذاری ۲ پروژه بزرگ نفتی کشور به دانشگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۱۷۲/واگذاری_۲_پروژه_بزرگ_نفتی_کشور_به_دانشگاه_شیراز

استان‌ها>فارس - «خبرجنوب» نوشت: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز از ابلاغ 2 پروژه بزرگ نفتی کشور به این مرکز جامع علمی خبر داد.

دكتر قاسم حبيب آگهي گفت: با توجه به پتانسيل بالاي دانشگاه شيراز، وزارت نفت تمايل بسياري براي همكاري با ما دارد و تنها حجم يكي از اين قراردادها كه امسال ابلاغ شده، 68 ميليارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ايزومريزاسيون نفت هاي سبك و انستيتومتانول به ترتيب با اعتبار 68 و 34 ميليارد تومان و حجم 103 ميليارد تومان جزو پروژه هاي بزرگي است كه از چند روز پيش ابلاغ شده و به مدت 5 سال ادامه خواهد داشت و با توجه به اهميت به روزرساني، احتمالا پس از اين 5 سال نيز روند همكاري ادامه خواهد داشت.
دكتر حبيب آگهي عنوان كرد: در اين پروژه ها، يكسري كارهايي كه شركت هاي خارجي آنها را برعهده داشته اند به دانشگاه شيراز سپرده شده تا براساس روش هاي نو و با آخرين تكنيك ها به نتيجه رسانده شود. وي گفت: اين قرارداد به نحوي منعقد شده كه در مرحله اول در مقياس پايلوت انجام و نتايج آن ارائه مي گردد و با توجه به اهميت به روزرساني احتمالا در سال هاي آتي نيز ادامه دار خواهد بود.
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شيراز گفت: با توجه به اهميت سپردن فعاليت هاي پژوهشي به دانشگاه هاي داخل كشور، وزير نفت در اين خصوص مطلوب عمل كرده و اميدواريم نحوه انجام پروژه ها، زمينه افزايش مشاركت صنعت و دانشگاه را
نيز فراهم كند. دكتر حبيب آگهي ادامه داد: دانشكده مهندسي شيمي، نفت و گاز و تعدادي ديگر از دانشكده هاي دانشگاه شيراز درگير اين پروژه ها مي شوند و علاوه بر اين از توان دانشجويان تحصيلات تكميلي نيز در اين خصوص استفاده خواهد شد.
وي گفت: دوره اين گذشته كه ما صرفا به دنبال تزريق بودجه هاي دولتي باشيم و خودمان بايد به سمت قراردادهاي دانشگاهي برويم و ارتباطمان را با صنعت تقويت كنيم. از اينكه بنشينيم و دست روي دست بگذاريم، راه به جايي نمي بريم.

۴۶ کلید واژه‌ها : استان فارس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۱۷۲/واگذاری_۲_پروژه_بزرگ_نفتی_کشور_به_دانشگاه_شیراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: