Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@13:03:06 GMT

اعدام «رامین مجیدی‌فر» به اتهام تجاوز به عنف

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۱۹۵/اعدام_رامین_مجیدی_فر_به_اتهام_تجاوز_به_عنف

به گزارش پارس نیوز، 

متهم که در تاریخ 8 مرداد ماه سال جاری در شهر همدان به جرم شرب خمر و تجاوز به عنف توسط پلیس آگاهی دستگیر شده بود، بعد از طی مراحل قضایی به جرم 10 مورد تجاوز به عنف و آدم‌ربایی محاکمه و به اعدام محکوم شد.
نامبرده به بیش از 40 مورد ارتباط نامشروع طی ماه‌های گذشته با دختران و زنان متأهل که عموماً به اجبار بوده، اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با کارگذاری دوربین مخفی، تصاویر و فیلم‌هایی از این تجاوزها تهیه و نگهداری کرده که از آنها برای تهدید دختران استفاده می‌کرد.
گفتنی است که طی روزهای گذشته، رسانه‌های بیگانه بدون اشاره به سوابق شخصیتی و جنبه‌های مجرمیت نامبرده، در خبری مشترک مدعی «قتل یک شهروند کرد در همدان» شدند.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۱۹۵/اعدام_رامین_مجیدی_فر_به_اتهام_تجاوز_به_عنف را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: