Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@08:04:18 GMT

حرفِ دل، حرفِ حساب (163)

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۳۰۹/حرف_دل_حرف_حساب_۱۶۳

حرفِ دل، حرفِ حساب (163)

خبرگزاري آريا - برترين ها - گردآوري و طراحي از بهنام رائين: هر آنچه که از جان و دل آيد لاجرم بر دل نشيند؛ اين سخن معروف از شيخ اجل مقصود را به سادگي و بدون نياز به توضيح بيشتري بيان مي‌کند. يک جمله و سخن تاثير گذار و شنيدني لزومي ندارد که حتما توسط يک نويسنده، فيلسوف، دانشمند يا انسان مشهور و شناخته شده اي گفته شود، گاهي جملاتي ساده و خودماني که گوينده و نويسنده ي آن ها در حريم کوچک و دوست داشتني خود و اکانت توئيترش مي‌نويسد و فرد مشهوري هم نيست، ولي جمله اش خيلي تاثير گذار تر از هزاران جمله اي است که هر روز و شب در شبکه هاي اجتماعي و سايت ها و مسنجر ها جلوي چشم خود مي‌بينيم و سعي مي‌کنيم از آنها بهره ببريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين جمله ها و توئيت ها همگي حرف دل هستند، حرف دل کساني که چون هم سطح افراد جامعه و غرق در آن هستند و نگاهي عميق به آن دارند، خيلي ملموس تر و به تبع آن تاثير گذار تر است.
اين جملات کپي و فيک نيستند و نويسنده ي همه ي آن ها مشخص است. حالا يا با نام واقعي خودش يا با نام مستعاري که براي خود انتخاب کرده و با آن در شبکه هاي اجتماعي و بدون دغدغه ي ديده شدن قلم مي‌زند. مجله اينترنتي برترين ها تلاش دارد در سري مطالب جديدي که با تيتر «حرف دل، حرف حساب» خدمتتان ارائه مي‌کند، گزيده اي از اين جملات را براي شما انتخاب و تقديمتان کند. شايد با اين کار هم اثر پذيري اين جملات فراتر از مخاطبان محدود آن ها بشود و همچنين شايد يک روزي، يک جايي، يکي از اين جملات به درد يک نفر بخورد و حتي مسير زندگي اش را تغيير بدهد. اميدواريم.
مثل هميشه منتظر نظرات، انتقادات و پيشنهادات سازنده شما عزيزان هستيم.















منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۳۰۹/حرف_دل_حرف_حساب_۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: