Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:20:53 GMT

پخش زنده راهپیمایی بزرگ اربعین مردم تهران از شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۴۷۲/پخش_زنده_راهپیمایی_بزرگ_اربعین_مردم_تهران_از_شبکه_پنج

پخش زنده راهپیمایی بزرگ اربعین مردم تهران از شبکه پنج

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید سلطانی با اعلام خبر پوشش راهپیمایی فردا در مسیر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: برای انعکاس مناسب این راه پیمایی بزرگ، برای اولین بار با استفاده از 30 دوربین در 4 پایگاه ویژه در مسیر زائران، مجهز به واحد سیار و تجهیزات تصویربرداری هوایی، شکوه این حرکت آئینی را به تصویر خواهیم کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر گروه معارف اسلامی شبکه 5 سیما، این راهپیمایی از ساعت 6:30 بامداد از مبادی، میدان امام حسین(ع)، امام زاده حسن و میدان جمهوری تهران آغاز می شود و زائران تا ساعت 11:30 در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تجمع می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر آنکه در ساعات مختلف، شبکه 5 سیما اقدام به انعکاس این حرکت مردمی به طور زنده خواهد کرد، مراسم قرائت زیارت اربعین، عزاداری و نماز ظهر اربعین در حرم نیز به طور زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

سلطانی همچنین اظهارداشت: مجریان این شبکه در استودیوهای موقت میدان فدائیان اسلام و میدان اصلی شهرری مستقر هستند و هر لحظه علاوه بر ارسال گزارش برای استودیوی پخش شبکه 5 ، آماده خواهند بود در ارتباط مستقیم با دیگر استودیوهای شبکه های سراسری سیما و صدا، اطلاعات مربوط به این حرکت بزرگ را به مخاطبان رادیو و تلویزیون بدهند.

مردم تهران که از راه پیمایی بزرگ اربعین در کربلای معلا جا مانده اند، چند سالی است که با طی کردن مسیر های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با پای پیاده ، خود را با زائران کربلا همراه می کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۴۷۲/پخش_زنده_راهپیمایی_بزرگ_اربعین_مردم_تهران_از_شبکه_پنج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: