Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:27:06 GMT

توسعه ورزش همگانی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۰۰/توسعه_ورزش_همگانی_موجب_کاهش_آسیب_های_اجتماعی_می_شود

توسعه ورزش همگانی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب حسین زادگان در دیدار با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش همگانی در جامعه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر این موضوع ورزش را استراتژی جامعه در بخش توسعه ورزش همگانی دانستند.

وی افزود: جوانان به عنوان سرمایه مهم در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار هستند وبنابراین آن جوامع  بر آن هستند تا با ترویج فرهنگ ورزش و توسعه آن در بین جوانان، از این قشر حمایت و صیانت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به ظرفیت مازندران در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: ورزشکاران مازندران سال گذشته 400 مدال و امسال نیز 300 مدال ورزشی در سطح بین المللی ، جهانی و آسیایی را به خود اختصاص دادند.

وی از ساماندهی بیش از 35 هزار ورزشکار در رشته فوتبال در استان خبر داد و افزود: اداره کل ورزش جوانان مازندران با بهره گیری از بسیج ورزشکاران توانست در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش ، اهداف خود را در زمینه  سلامتی جسم و روح شهروندان دنبال کند.

حسین زادگان حضور ورزشکاران در راهپیمایی اربعین حسینی،  راهیان نور و همچنین تجلیل از مروجین اخلاق را از اقدامات این نهاد ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران با تاسی از مبادی مکتب شهدا و قرار گرفتن در مسیر روحانیت گام های موثری را برمی دارند.

وی توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و افزود: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش میدهد و سبب می‌شود مردم نسبت به یکدیگر و نظام احساس رضایت داشته باشند.

حسین زادگان  ادامه داد: توسعه ورزش باید در تمامی نقاط شهر و به‌ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار بگیرد، تا در آن مناطق نیز آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

وی ، صیانت از جوانان بعنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی را از اهداف مهم ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: تربیت و پاسداری از نسل جوان رسالت خطیر بر عهده ماست رسالتی که به آن اعتقاد داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به ظرفیت مازندران در حوزه ورزش اشاره و در ادامه خواستار شد تا همه مسئولین در جهت حمایت از جوانان و ارتقای سلامت جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۰۰/توسعه_ورزش_همگانی_موجب_کاهش_آسیب_های_اجتماعی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: