Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@17:35:33 GMT

بااین روش هاجلوی موخوره رابگیرید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۱۳/بااین_روش_هاجلوی_موخوره_رابگیرید

بااین روش هاجلوی موخوره رابگیرید

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  درمان موخوره به خصوص برای کسانی که موهای خشک و فری دارند شاید غیر ممکن به نظر برسد اما ما برای شما پیشنهاداتی داریم که از بروز موخوره جلوگیری کرده و آن را درمان می کند.

 

– شستن موها دو روز یک بار

مهم ترین مساله در جلوگیری از موخوره شدن موها رسیدگی به بهداشت آن ها است البته بهتر است در این موضوع زیاده روی نکنید زیرا چربی مورد نیاز موها از بین می رود و به سختی می توانید به موهایتان حالت بدهید شما می توانید برای جلوگیری از موخوره که یکی از دلایل آن استفاده از اتوی مو و سشوار کشیدن زیاد است از شامپوهای خشک استفاده کنید تا مجبور به شستن زیاد موها و در نتیجه خشک کردن آنها نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بورس کشیدن صحیح موها

بهتر است از بورس های نرم استفاده کنید بورس های پلاستیکی با سوزن های سفت می تواند موجب شکستگی موهایتان شود همچنین روش صحیح کشیدن بورس به این صورت است که از پایین موها شروع کنید و آرام آرام به سمت بالا بیایید تا گره موها باز شود زیرا در صورت از بالا بورس کشیدن گره ها در هم تنیده شده و هنگام بورس زدن می شکنند.

 


– استفا از شامپو در کف سر

شستن موها با شامپو و ماساژ دادن شان با کف می تواند موجب موخوره بیشتر شود بنابراین اجازه دهید موها حالت طبیعی شان را داشته باشند در حین شستشو آنها را جمع نکنید شامپو را روی پوست سر ریخته و اجازه دهید کف حاصل از آن به همه جای موها برسد پس موهایتان را چنگ نزنید.

 


– استفاده از شانه بزرگ

زمانی که موها را در حمام آبکشی کردید برای موهای خیس از شانه هایی بزرگ با دندانه های درشت استفاده کنید این کار مانع از شکستن موهای خیس شما که در هنگام خیس بودن آسیب پذیر تر هم هستند می شود.

 

 

– کم کردن حرارت

برای خشک کردن موها بهتر است از سشوارها و اتوهای موی با کیفیت استفاده کنید که قابلیت تنظیم دما را داشته باشند و سپس دما را روی درجه حرارت پایین قرار دهید بهتر است موها در معرض حرارت مستقیم نباشند به خصوص ساقه موها که باید سشوار از آنها دورتر گرفته شود.

 

چاره چی

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۱۳/بااین_روش_هاجلوی_موخوره_رابگیرید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: