Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:37:31 GMT

پیوند اولیا با مربیان مدارس زمینه ساز پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۲۴/پیوند_اولیا_با_مربیان_مدارس_زمینه_ساز_پیشرفت_تحصیلی_دانش_آموزان_است

پیوند اولیا با مربیان مدارس زمینه ساز پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر اولیا با مربیان مدارس گفت: پیوند اولیا و مربیان زمینه پیشرفت تحصیلی و علمی دانش آموزان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رشید قربانی روز دوشنبه در آیین نمادین آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان که در دبیرستان دخترانه شهید نامدار مرادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مدارسی موفق هستند که اولیای دانش آموزان با تصمیم گیری های خود آموزش و پرورش را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر تاکید بر همکاری و مشارکت اولیا و مربیان در مدارس استان افزود: در میان اولیای دانش آموزان افراد صاحب ایده و فکر زیادی دارد که عوامل اجرایی و آموزشی ما باید از این ایده ها و نظرات اولیا بهره مند شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: از اولیا انتظار می رود در نشست ها و برنامه های مدارس حضور موثر و فعال تری داشتنه و در بخش های مختلف آموزشی و پرورشی مربیان مدارسی را یاری کنند.
قربانی ابراز امیدواری کرد برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه ای برای پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در راستای اعتلا و پیشرفت آینده سازان این مرز و بوم باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این آیین با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است، گفت: این انجمن هر اندازه که فعال و پویا باشد برنامه های تحصیلی مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر روی دانش آموزان خواهد داشت.
سید فواد حسینی به موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاقه و توانایی 2 مؤلفه بسیار تاثیر گذار در هدایت تحصیلی دانش آموزان است و برگزاری کارگاه های آموزشی زمینه ساز انتخاب آگاهانه دانش آموزان می شود.
به گزارش ایرنا، انجمن اولیا و مربیان در ایران سابقه 70 ساله دارد و در آموزش و پرورش کشورهای پیشرفته دنیا، انجمن اولیا و مربیان از نهاد های تاثیرگذار تعلیم و تربیت است.
در ادامه این آیین پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان توسط رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان قرائت شد.
24 تا 30 مهرماه با عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۲۴/پیوند_اولیا_با_مربیان_مدارس_زمینه_ساز_پیشرفت_تحصیلی_دانش_آموزان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: