Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@22:35:49 GMT

برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۵۶۱/برگزاری_همایش_پیاده_روی_و_دوچرخه_سواری_در_یاسوج

برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری در یاسوج

در سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی همایش پیاده روی خانواده و دوچرخه سواری در شهر یاسوج برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، شرکت کنندگان در این همایش مسافت سه کیلومتری میدان انقلاب تا پارک ولایت شهر یاسوج را طی کردند.
در پایان این همایش به قید قرعه به ۲۶ نفر از شرکت کنندگان جوایزی از جمله لباس گرم ورزشی، کارت هدیه، ظروف آشپزخانه، کوله پشتی و تی شرت ورزشی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان در حاشیه این همایش گفت: در صورت حمایت مسئولان استانی و حضور اسپانسر، شاهد برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در دو شهرستان استان خواهیم بود و امیدواریم مشکلات در این زمینه رفع شود.
رهامی در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در یاسوج خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد با حمایت یکی از ادارات در شهر یاسوج، همایش پیاده روی خانواده برگزاری کنیم که نیازمند حمایت همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۵۶۱/برگزاری_همایش_پیاده_روی_و_دوچرخه_سواری_در_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: