Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@08:02:54 GMT

ایده های تزیین منزل برای سالگرد ازدواج

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۶۱۳/ایده_های_تزیین_منزل_برای_سالگرد_ازدواج

ایده های تزیین منزل برای سالگرد ازدواج

فرقی ندارد چندمین سالگرد ازدواج تان باشد شما باید در این روز مهم جشنی عاشقانه و به یاد ماندنی برگزار کنید، جشن سالگرد ازدواج از مهمترین جشن‌های زندگی مشترک است که خاطرات عاشقانه گذشته را یادآوری میکند و نشان میدهد که عشق شما به همسرتان روز به روز بیشتر میشود. برای سالگرد ازدواج می توانید خانه را تزیین کنید و یا در کافی شاپ جشن تان را برگزار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





برای اینکه جشنی عاشقانه برای سالگرد ازدواج تان برگزار کنید باید حسابی سلیقه به خرج دهید و خانه را تزیین کنید، تزیین خانه با گل و شمع باعث زیباتر شدن خانه و سوپرایز همسرتان میشود. سالگرد ازدواج جشنی عاشقانه است پس میتوانید از بادکنک‌های قلبی شکل و قرمز رنگ استفاده کنید و با گل روی میز یا زمین قلب درست کنید و با شمع زیباتر اش کنید.

برای اینکه فضا رمانتیک‌تر شود میتوانید چراغ‌ها را خاموش کنید و فقط از نور شمع‌ها استفاده کنید، یکی دیگر از ایده‌های جالب این است که با شمع‌های کوچک تاریخ ازدواج تان را روی زمین بنویسید.



اگر دنبال ایده‌های عاشقانه برای تزیین خانه مخصوص جشن سالگرد ازدواج هستید در این  مطلب ایده‌های خوبی برایتان داریم تا بتوانید جشنی خاطره انگیز برگزار کنید.

            منبع:نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۶۱۳/ایده_های_تزیین_منزل_برای_سالگرد_ازدواج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: