Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:24:57 GMT

دانش آموز البرزی منتخب شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۶۴۲/دانش_آموز_البرزی_منتخب_شورای_مرکزی_اتحادیه_انجمن_های_اسلامی_کشور_شد

دانش آموز البرزی منتخب شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور شد

مسعود مهران نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با رأی دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه، زهرا معدن کن از استان البرز به مدت یک سال به عنوان عضو شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور انتخاب شد.
وی اظهار کرد: این دانش آموز البرزی از مجموع 76 رای ماخوذه ، توانست با 55 رای حداکثر آرا را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در کشور است.
وی خاطر نشان کرد: این اتحادیه متشکل از یک نفر منتخب و دو نفر کارشناس به انتخاب نماینده مقام معظم رهبری در این تشکل دانش‌آموزی، نماینده وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل، دو عضو منتخب دانش‌آموز و دو عضو منتخب غیر دانش‌آموز که در انتخابات کنگره برگزیده شده‌اند، می باشد.
وی یاد آور شد: شرکت و اعلام نظر در جلسات شورا، انتقال نظرات دانش‌آموزان به شورا در مباحث مختلف، اطلاع‌رسانی از عملکرد شورای‌ مرکزی به دانش‌آموزان منتخب سراسر کشور، مشارکت در جهت بازخوردگیری و بهره‌مندی از نظرات دانش‌آموزان پیرامون مصوبات شورای‌ مرکزی و فعالیت‌های تشکیلاتی از جمله وظایف شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در کشور را تشکیل می دهد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان البرزی توانمندی و مهارت ویژه ای دارند که به مراکز مهم تصمیم گیری در حوزه دانش آموزی از جمله مجلس و شورای مرکزی اتحادیه دانش آموزی راه پیدا می کنند که این مهم در استان البرز باید تقویت شود.
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۶۴۲/دانش_آموز_البرزی_منتخب_شورای_مرکزی_اتحادیه_انجمن_های_اسلامی_کشور_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: