Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:28:52 GMT

حمله تروریست های داعش به مرکز استان «صلاح الدین» عراق

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۸۶۵۱/حمله_تروریست_های_داعش_به_مرکز_استان_صلاح_الدین_عراق

حمله تروریست های داعش به مرکز استان «صلاح الدین» عراق

منابع امنیتی عراق از کشته شدن تمام تروریست های داعش که به شهر «تکریت» مرکز استان «صلاح الدین» این کشور حمله کرده بودند خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور تمام مهاجمان داعش را که به «تکریت» مرکز این استان حمله کرده بودند از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال از برجا ماندن چندین کشته و زخمی در این حمله خبر داد.

این منبع گفت: نیروهای امنیتی مستقر در شهر تکریت تمام عناصر داعش را که به این شهر حمله کرده بودند به هلاکت رساندند.

منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود که در پی این حمله چندین نفر از جمله عناصر نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند.

شورای استان صلاح الدین عراق روز سه شنبه تعداد عناصر مسلح موجود در تکریت را ۵ نفر اعلام کرده و از برقراری مقررات منع آمد و رفت در این شهر خبر داده بود. در همین حال وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی دو تن از مهاجمان را کشته اند و اوضاع تحت کنترل است.

یک منبع امنیتی پیش از این اعلام کرده بود که یک نیروی پلیس در حمله مسلحانه در مرکز شهر تکریت کشته شده و نیروهای پلیس با افراد مسلح داعش که در داخل یکی از مدارس سنگر گرفته بودند درگیر شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۸۶۵۱/حمله_تروریست_های_داعش_به_مرکز_استان_صلاح_الدین_عراق را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: