Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@08:40:04 GMT

بوی تعفن موجب کشف جسد مرد میان سال در ورامین شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۵۶۴/بوی_تعفن_موجب_کشف_جسد_مرد_میان_سال_در_ورامین_شد

بوی تعفن موجب کشف جسد مرد میان سال در ورامین شد

ورامین- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین از کشف جسد مرد میان سال در ورامین در ورامین خبر داد.

بهنام کرمانی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که جسد مرد میان سالی در گودال حفر شده برای گودبرداری ساختمانی در ورامین کشف شد، افزود: بوی تعفن ناشی از ماندن این جسد در این محل سبب کنجکاوی و جستجوی مردم منطقه امر آباد، خیابان شهید صدرایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم پس از جستجو به محل گود برداری ساختمانی نیمه کاره رفته و با جسد مرد میان سال روبرو شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین اضافه کرد: پس از تماس مردمی با سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین، آتش نشانان ایستگاه مرکزی هم اکنون با تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه حاضر شده و اقدام به راه اندازی کارگاه برای رفتن به گودبرداری مذکور و انتقال جسد هستند.

کرمانی در خصوص علت مرگ این فرد، گفت: علت مرگ هنوز مشخص نیست و توسط نیروی انتظامی بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ساختمان مذکور حدود ۵ سال است که نیمه کاره رها شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۶۴/بوی_تعفن_موجب_کشف_جسد_مرد_میان_سال_در_ورامین_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: