Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@01:21:25 GMT

زن شیشه ای که در خیابان ها برهنه می گشت پس از 6 سال از رفتن به زیر زمین کاوه گفت و ..! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۲۵۸/زن_شیشه_ای_که_در_خیابان_ها_برهنه_می_گشت_پس_از_۶_سال_از_رفتن_به_زیر_زمین_کاوه_گفت_و_عکس

زن شیشه ای که در خیابان ها برهنه می گشت پس از 6 سال از رفتن به زیر زمین کاوه گفت و ..! + عکس

حوادث رکنا: زن شیشه ای که از شهریار با پای پیاده به کلانتری 132 نبرد رفته بود وقتی پای در کلانتری گذاشت پرده از راز یک جنایت پس از 6 سال برداشت.

به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه ها 30 دقیقه بامداد دوشنبه 11 دی ماه امسال را نشان می داد که زن جوانی با چهره ای آشفته پای در کلانتری 132 نبرد گذاشت و ادعای عجیبی را پیش روی ماموران پلیس Police قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زن جوان که زهرا 34 ساله است به ماموران گفت: 12 سال است که مواد مخدر Drugs مصرف می کنم و سال 90 بود که برای گرفتن مواد به خانه مرد جوانی به نام کاوه در شهرک جعفریه در نزدیکی شهرستان ملارد رفتم و پس از اینکه مواد را از او گرفتم به زیرزمین خانه اش رفتم تا مواد مصرف کنم که کاوه به سراغم آمد و قصد داشت تا به من تجاوز Rape کند که برای دفاع از خودم یک چوب که در زیرزمین بود را برداشته و با آن ضرباتی به سرش زدم.
وی افزود: وقتی کاوه روی زمین افتاد از آنجا خارج شدم و به سراغ مصرف مواد مخدر رفتم تا اینکه شامگاه یکشنبه در منطقه شهریار مواد مخدر شیشه کشیدم و با پای پیاده تا کلانتری آمدم و تصمیم گرفتم این قتل Murder را پس از 6 سال فاش کنم.
بدین ترتیب زهرا برای تحقیقات بیشتر صبح امروز پیش روی بازپرس محسن مدیرروستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و در حالیکه سراسیمه روی صندلی نشسته بود و ادعا می کرد حال خوبی ندارد می گفت که من قاتل The Murderer نیستم.
بازپرس جنایی تهران در این مرحله دستور تحقیقات ویژه را صادر کرد و کارآگاهان در بررسی پرونده ها متوجه شدند که روز 7 شهریور ماه جسد مر جوانی به نام کاوه در منطقه ملارد پیدا شده است.


همین کافی بود تا درستی حرفهای زهرا تایید شود و این در حالی بود که زهرا با دستنبد و پابند روی صندلی شعبه ششم دادسرای امور جنایی می گفت من قتلی انجام ندادم ، بیگناهم و به خاطر مصرف مواد مخدر شیشه این ادعاها را کردم و حال خوبی ندارم.
با توجه به اینکه زهرا اظهار می کرد حال خوبی ندارد بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تیمی از امدادگران اورژانس برای بررسی وضعیت زن جوان به دادسرا مراجعه کنند.
تیم پزشکی پس از معاینات پزشکی اعلام کردند که وی کمی تپش قلبش بالا بوده و در حال حاضر شرایط بهتری دارد و حال عمومی زن جوان خوب است.
زهرا پس از آرام شدن به خبرنگار رکنا گفت: 12 سال قبل به واسطه دوستانم و در جمع آنها به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و پس از ازدواج صاحب فرزند شدم که 4 سال قبل به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و پسرم که امروز 6 ساله است با پدرش زندگی می کند و اطلاعی از او ندارم.
وی افزود: پس از جدایی یک آرایشگاه راه ا ندازی کردم و هزینه های اعتیاد و زندگی ام را تامین می کردم اما از 3 سال قبل به خاطر مصرف زیاد مواد مخدر شیشه دیگر از نظر روانی به هم ریخته شدم و شاید باورتان نشود بارها پس از مصرف مواد مخدر با پای پیاده از شهریار تا قم ، ساوه و شهرهای مختلفی رفتم و وقتی به حال عادی بازگشتم نمی دانستم چطور به آن شهرها یا محله ها رفتم.
زن جوان ادامه داد: چند بار به خاطر مصرف مواد مخدر آنقدرکنترلم را از دست داده بودم که لباسم را در وسط خیابان در آوردم و به صورت برهنه در خیابان پرسه می زدم.
زهرا گفت: شب گذشته نیز در شهریار مواد مخدر مصرف کردم و از آنجا تا کلانتری 132 نبرد تهران پیاده آمدم و در مسیر در ذهنم صداهای عجیبی می شنیدم و به کلانتری رفتم و این ادعاها را کردم .
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله با توجه به اینکه قتل در شهرستان ملارد رخ داده است دستور داد تا متهم همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد منتقل شود. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۲۵۸/زن_شیشه_ای_که_در_خیابان_ها_برهنه_می_گشت_پس_از_۶_سال_از_رفتن_به_زیر_زمین_کاوه_گفت_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: