Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:34:11 GMT

۳۰۰ خادم در موکب حضرت معصومه(ع) به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۳۷۶/۳۰۰_خادم_در_موکب_حضرت_معصومه_ع_به_زائران_اربعین_خدمت_رسانی_می_کنند

۳۰۰ خادم در موکب حضرت معصومه(ع) به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) گفت: ۳۰۰ خادم در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد بهشتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) امسال نیز همانند سال گذشته با همت مضاعفی در حال آماده‌سازی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی است، اظهار داشت: سال گذشته به علت کمبود زمان و وقتی‌که داشتیم تنها توانستیم سازه‌های موقت چادری برای اسکان زائران فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال گذشته تنها دو هفته مانده به پیاده‌روی اربعین مشکل زمین و خرید آن قطعی شد، افزود: با وجود مشکلات در اربعین سال گذشته تا 5 هزار نفر اسکان زائر و حدود 150 تا 200 هزار نفر پذیرایی غذایی داشتیم.

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) بیان کرد: امسال تمام همت خود را بر این گذاشتیم به‌هیچ‌وجه سازه موقتی نداشته باشیم و همه سازه‌ها و محل اسکان برادران، خواهران و خادمان به‌صورت ساندویچ پنلی و ساختمانی است، و حداقل ظرفیت اسکان 5 هزار نفر زائر را داریم.

بهشتی پور پخت سوهان در خود محل برای زائران را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایستگاه‌های صلواتی و پخش چای و دم‌نوش به شکل سابق در موکب انجام می‌شود همچنین تعمیر کیف و کفش زائران و شستشوی لباس زائران از جمله خدماتی است که در موکب به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه درمانی مجموعه هلال‌احمر به‌عنوان پایگاه اصلی مسیر است، تصریح کرد: حدود 20 پایگاه در کل عراق آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند و تنها پایگاهی که از قم اعزام می‌شود در مجموعه آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌های فرهنگی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: زیارت مجازی حضرت فاطمه معصومه(س)، زیارت سه‌بعدی امام رضا(ع) و برنامه‌های نمایشی اربعین از جمله برنامه‌های فرهنگی این موکب در ایام اربعین است.

وی ادامه داد: در این ایام مراسمات و سخنرانی‌های ویژه خواهیم داشت که حجت‌الاسلام فرحزاد سخنران ثابت و حاج‌آقای حسینی نژاد مداح ثابت هستند اما در کنارش از سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری و حجت‌الاسلام ماندگاری و از مداحی رسولی و حیدر زاده بهره خواهیم برد.

بهشتی پور با بیان اینکه امسال از 9 آبان تا 18 آبان به‌صورت مستمر خدمت‌رسانی به زائران حسینی صورت می‌گیرد، گفت: موکب حضرت فاطمه معصومه(ع) تماماً به شکل مردمی است و توسط بانیان خیر در حال رقم خوردن است بستری فراهم‌شده تا علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) به خدمت‌رسانی به زائران بپردازند و مجموعه نذورات را ارائه می‌کنند.

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) گفت: 300 خادم در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

R7854/P4001/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۳۷۶/۳۰۰_خادم_در_موکب_حضرت_معصومه_ع_به_زائران_اربعین_خدمت_رسانی_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: