Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:43:20 GMT

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۴۹۴/انتخابات_شورای_دانش_آموزی_در_مدارس_استان_بوشهر_برگزار_می_شود

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات شورای دانش آموزی سوم آبان ماه در بیش از ۱۵۰۳ آموزشگاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی اظهار داشت: در جامعه مردم سالار که همه ارکانش با رای مردم انتخاب می‌شوند نیاز است دانش آموزان نیز درک انتخاب خوب و مناسب را دریابند و به رای خود، آگاهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش این انتخابات در کاهش آسیب‌های انتخابات در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: اگر دانش آموزان با مفهوم رای و انتخابات آشنا شوند و بدانند که رای شان تاثیرگذار است، دیگر آسیب‌های آتی انتخابات کشوری کمتر می‌شود و آسیب‌های ناشی از نا آگاهی مردم پیش نمی‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شورای دانش آموزی در مدرسه نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا می‌کند افزود: این شورا در مسائل مدرسه کمک‌یار هستند پس نیاز است به این دانش آموزان بها داشته شود و حتی در نشست‌های رسمی مدرسه نقش آنان پررنگ تر شود.

کرمی، هدف از انتخابات یاد شده را تمرین دمکراسی دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی فقط برگزاری انتخابات نیست بلکه دانش آموزان باید اهداف والاتری داشته باشند چراکه انتخابات شورای دانش آموزی باید تمرین دموکراسی باشد و دانش آموزان را در فعالیت های مدرسه دخالت دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی سوم آبان ماه در بیش از 1503 آموزشگاه استان بوشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: انتخابات امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار که صبح ساعت 8:30 و عصر ساعت 14 در مدارس انجام می‌شود و انتظار می‌رود مدارسی که بستر لازم برای انتخابات الکترونیکی را دارند انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۴۹۴/انتخابات_شورای_دانش_آموزی_در_مدارس_استان_بوشهر_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: