Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@08:43:23 GMT

آغاز به کار همزمان دو نمایشگاه در شیراز

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۴۳۰/آغاز_به_کار_همزمان_دو_نمایشگاه_در_شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان داشت: نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری با حضور ۵۷ شرکت تولیدکننده و نمایندگان داخلی و خارجی در سالن حافظ برپا شده است.
سید محمود موسوی گفت: در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و فر، هود آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، جارو برقی، لباسشویی، انواع قابلمه و ظروف، آبگرمکن، اتو و سبزی خردکن ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین نخستین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با حضور بیش از ۲۰ شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی در در سالن بهار برپا شده است.
موسوی اظهار کرد: در این نمایشگاه هم صنایع برودتی و یخچال‌های فروشگاهی و رستورانی، صنایع آشپزخانه‌های صنعتی و رستورانی، قفسه‌های فروشگاهی، صندوق و نرم افزار‌های حسابداری، چرخ‌های خرید و دستگاه‌های ثبت سفارش در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی گفت: آشنایی مصرف کنندگان با کالا‌ها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا، خرید آسان، حمایت از تولید ملی، به روز رسانی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
موسوی اعلام کرد: این دو نمایشگاه تا جمعه ششم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۴۳۰/آغاز_به_کار_همزمان_دو_نمایشگاه_در_شیراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: