Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:45:32 GMT

دهیاری روستای حصار پایین دماوند افتتاح شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۴۸۳/دهیاری_روستای_حصار_پایین_دماوند_افتتاح_شد_تصاویر

دهیاری روستای حصار پایین دماوند افتتاح شد+تصاویر

دهیاری روستای حصار پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازپایگاه خبری تارود، دهیاری روستای حصار پایین از توابع دهستان تاررود بخش مرکزی دماوند با حضور مسئولان افتتاح گردید.

بر این اساس، طی حکمی از سوی مرتضی حیدری بخشدار مرکزی دماوند، «محمد نبی عزیزی» به عنوان سرپرست دهیاری روستای حصار پایین منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان دماوند دارای پنج شهر دماوند، کیلان، آبسرد، رودهن و آبعلی و دو بخش مرکزی با ۴۴ روستا و بخش رودهن با ۲۰ روستا در قلب شرق استان تهران قرار گرفته است.

روستای حصار پایین از توابع دهستان تاررود بخش مرکزی در نزدیکی مسیر اصلی مواصلاتی دماوند-فیروزکوه و در ۲ کیلومتری جنوب شرقی منطقه گیلاوند می‌باشد؛ این روستا در مسیر رودخانه تار قرار دارد و دارای بافتی تقریباً روستایی قدیمی است.

گفتنی است از مجموع، ۴۴ روستای بخش مرکزی دماوند، ۲۰ روستا فاقد دهیاری هستند که توسط شورای اسلامی روستا اداره می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۴۸۳/دهیاری_روستای_حصار_پایین_دماوند_افتتاح_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: