Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-29@10:47:42 GMT

جوانسازی پوست با دستگاه پلاسما جت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۸۲۵/جوانسازی_پوست_با_دستگاه_پلاسما_جت

امروزه با توجه به پيشرفت سريع علوم در زمينه هاي مختلف، در زمينه جوانسازي پوست شاهد تحولات وسيعي هستيم. شايد بتوان گفت كه جوانسازي پوست از ديد بيماران و ديدگاه متخصصين بيشتر به طرف روشهاي غير تهاجمي تمايل پيدا كرده است.

پلاسما جت دستگاه مولد شار الکترونی با ایجاد اختلاف پتانسیل تا ۵۰۰۰ ولت و یونیزه کردن گاز مابین اپلیکاتور دستگاه و بدن انسان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعمال شار الکترونی بر موضع مورد نظر، بر روی غشا سلولی و پمپ سدیم-پتاسیم تاثیر گذاشته و با کنترل این شار در ۸ لول مختلف و همچنین با بهره گیری از ۵ اپلیکاتور متفاوت ( یعنی ۲۴ حالت مختلف ) ، نه تنها برای رفع افتادگی پلک ( بلفاروپلاستی) بلکه درمانهایی نظیر رفع ضایعات عروقی ( تلانژکتازی و همانژیوم ) بهجای استفاده از لیزر و دوره درمان طولانی، برداشتن اسکین تگ، خال و یا وارت بدون ایجاد دودهای سمی، جوانسازی، لیفت، رینکل ریموال و رفع سیاهی زیر چشم را انجام میدهد.

 

 

 

مکانیسم انجام پلاسما جت چگونه است ؟
در این عمل از تیغ و برش استفاده نمیشود و در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمیشود بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید( مستقیما از جامد به گاز تبدیل میشود) میشود و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست میشود.
هرجلسه درمانی پلاسما جت چقدر طول میکشد ؟
بیمار باید حدود ۲۰-۳۰ دقیقه کرم بیحسی روی پلک ها داشته باشد.هر جلسه درمانی  پلاسما جت بطور متوسط بین ۱۰-۱۵ دقیقه طول میکشد و بیمار میتواند نتیجه کار پلاسما جت را بلافاصله ببیند.
 معمولاً با پلاسما جت چند جلسه درمانی لازم است ؟
تعداد جلسات پلاسما جت کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است. بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبود کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است.در صورت نیاز به جلسه درمانی دوم یا سوم،فواصل جلسات یک ماه است.
 بعد از انجام پلاسما جت از نظر ظاهری چگونه هستیم ؟
در پلاسما جت نقاط ریز با فاصله کم برروی پوست ایجاد میشود که باعث تصعید لایه سطحی بدون آسیب به لایه بازال میشود بنابراین بعد از پلاسما جت دلمه های ریز بر روی پلک وجود دارند که طی ۳-۱۰ روز میریزند و پلک به حالت طبیعی برمیگردد.مهمتر اینکه طی انجام پلاسما جت  هیچ خونریزی اتفاق نمیافتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل میکند.

 

 وضعیت بعد از پلاسما جت چگونه است ؟

پس از انجام پلاسما جت  پلک قرمز و کمی متورم است و نقاط کارشده دلمه های کوچک قهوه ای رنگ دارد. تورم و کمی احساس ناراحتی ممکن است تا ۳ روز طول بکشد. دلمه ها خود به خود بین ۷-۳ روز بعد می افتد ولی در طی این مدت نباید به آنها دست زد یا آنها را کند. حتماً باید اجازه دهیم تا این دلمه ها خود به خود بیافتد. در طی این مدت از کرم ترمیم برای بهبود سریعتر استفاده میشود.در این شکل نمای چشم قبل عمل و بلافاصله بعد از عمل نشان داده شده است.دلمه های ریز طی ۷-۳ روز میریزند.

 

 

 

سوالات متداول درباره هایفوتراپی (جوانسازی و کشیدن پوست صورت و گردن) :

1) مزیت لیفت با روش هایفوتراپی نسبت به سایر روش ها چیست؟
در هایفو تراپی لیفت بدون نیاز به جراحی است و از امواج اولتراسوند ( بجای تیغ جراحی ) استفاده می شود. فرد پس از انجام هایفو می تواند بلافاصله در محیط کار حاضر شود زیرا نیاز به  نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارد.

2) روش کار و تاثیر گذاری هایفو جهت جوانسازی صورت وگردن چگونه است؟
در این روش امواج اولتراسوند از طریق پروپ هایی مخصوص به اعماق پوست فرستاده می شود و با ایجاد نواحی گرمایی دقیقا بر روی عضله ( عمقی ترین قسمت پوست ) کلاژن سازی فعال می شود.

3) اثر و نتیجه این روش را کی مشاهده می کنید؟
پس از انجام هایفو فرد احساس سفتی و مختصر بالا رفتن پوست ناحیه درمان شده می کند ولی اثر واقعی از 3-6 ماه پس از عمل دیده می شود. و اثرات لیفتینگ حداقل تا 1 سال ادامه دارد.

4) این روش چقدر زمان می برد؟
لیفتینگ با هایفو در ناحیه صورت نیازمند 20 -40 دقیقه زمان است.

5) ایا جنسیت و یا میزان سن در در جوابگویی تاثیر دارد؟
جنسیت در تاثیر پذیری هایفو اثری ندارد اما بایستی سن فرد  > 32 سال باشد.

6) اقدامات قبل و بعد از هایفو تراپی چیست؟
قبل از هایفو تراپی نیاز به کار خاصی نیست  ( جز در موارد خاص مختصری بی حسی موضعی کفایت می کند ) پس از هایفو تراپی فرد نبایستی پوست را گرم کند و بهتر است از ترکیبات خوراکی فعال کننده کلاژن سازی استفاده کند.

7) آیا هایفو عوارض و یا خطری دارد؟
هایفو در صورتی که در مطب پزشک متخصص انجام شود و درجات به درستی تنظیم شوند هیچگونه عارضه ای نخواهد داشت.

8) هایفو مناسب چه افرادی نمی باشد؟
در افرادی که دارای دیابت پیشرفته هستند یا وجود پروتز فلزی در ناحیه درمان و با وجود عفونت فعال در ناحیه درمان   – خانم باردار- افراد زیر 30 سال

9) ماندگاری این روش چقدر است؟
ماندگاری هایفو حداقل 1 سال می باشد.

10) ایا بعد از این روش نیاز به  استراحت و یا بستری می باشد؟
پس از انجام هایفو نیازی به بستری یا استراحت در منزل نبوده و فرد سریعا به فعالیت های روزمره باز می کردد.

11) آیا این روش برای هر نوع پوستی ( تیره، روشن و …) مناسب است؟
هایفو برای انواع پوست بلوند تا تیره مناسب است.

12) هایفو چه کاربردهایی دارد و مناسب کدام نواحی بدن است؟
هایفو جهت جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت ، گردن ، دکلته و بازوها و … کاربرد دارد .

13) فاصله زمانی میان تزریق ژل و بوتاکس با هایفو تراپی به چه صورت است؟
بلافاصله پس از هر هایفو تراپی می توان از بوتاکس استفاده کرد ولی پس از تزریق بوتاکس با ژل نبایستی تا 1 ماه هایفو انجام  شود.

14) آیا بعد از روش هایفو محدودیتی در استفاده از کرم های آرایشی و بهداشتی وجود دارد؟
بعد از استفاده از هایفو محدودیتی در استفاده از کرم های آرایشی وجود ندارد.

15) هایفو را در چه مراکزی انجام دهیم ؟
هایفو بایستی در مطب تخصصی پوست و مو تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

 

 

 

دکتر عباس خیرخواه متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر:

مرکز زیبایی و لیزر ایکیاس زعفرانیه تحت مدیریت دکتر خیرخواه یک مرکز نخصصی پوست و مو است که با ارائه ی بهترین خدمات در زمینه زیبایی فعالیت دارند.

 

 

برخی از نمونه های جوان سازی شده پوست توسط دکتر خیرخواه:

 

 

 

آدرس کلینیک دکتر خیرخواه:

زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک٣١، ساختمان ایکیاس، واحد١٣

وب سایت: drkheirkhah.com
تلگرام: @doctor_kheirkhah
اینستاگرام: https://www.instagram.com/doctor_kheirkhah

شماره تماس:
۰۲۱۲۲۱۷۲۶۵۷
۰۲۱۲۲۱۷۲۶۵۹

ارسال شده در 14 تیر 1396 توسط آقای توکلی با موضوع رپرتاژ

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۸۲۵/جوانسازی_پوست_با_دستگاه_پلاسما_جت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: