Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@03:04:50 GMT

منطقه گردشگری تنگ مجد فسا میزبان کوهنوردان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۰۱۴/منطقه_گردشگری_تنگ_مجد_فسا_میزبان_کوهنوردان_فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ابولفتح پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا گفت: این همایش به مناسبت هفته تربیت بدنی با شعار آشتی با طبیعت با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم و تیم‌های کوهنوردی و طبیعت گردی فسا برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه رشته ورزشی کوهنوردی و ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین خانواده‌ها اعلام کرد و افزود: افراد شرکت کننده در این همایش، مسافت ۶ کیلومتری تا منطقه تنگ مجد را با کوهپیمایی و کوهروی در مدت یک ساعت پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفتح پور اظهار داشت: در شهرستان فسا ۲۰ تیم کوهنوردی و طبیعت گردی با بیش از ۳۰۰ عضو فعالیت دارند .
منطقه تنگ مجد یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان فسا در بخش نوبندگان است که سالانه ورزشکاران و دوستداران طبیعت از این‌منطقه دیدن می‌کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۰۱۴/منطقه_گردشگری_تنگ_مجد_فسا_میزبان_کوهنوردان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: