Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:13:43 GMT

آهنگ فرمان ده کاظم بذرافکن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۹۳۴/آهنگ_فرمان_ده_کاظم_بذرافکن_منتشر_شد

آهنگ فرمان ده کاظم بذرافکن منتشر شد

آهنگ جدید کاظم بذرافکن خواننده نسل جوان شهرستان خرامه با نام "فرمان ده" تقدیم به رهبر انقلاب، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، آهنگ جدید کاظم بذرافکن خواننده نسل جوان شهرستان خرامه با نام "فرمان ده" تقدیم به رهبر انقلاب، در فضای مجازی منتشر شد.

وی در این باره گفت: این آهنگ با شعر بهلول حبیبی زنجانی و تهیه کنندگی سعید ایلیا در ایلیا استودیو شیراز ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده جوان در پایان ضمن تشکر فراوان از همه کسانی که باعث دلگرمی او شدند، از همه علاقه مندان و دوستداران موسیقی دعوت کرد که جهت تهیه شعر و ترانه از طریق آدرس تلگرام @kazembazrafkanofficial با این مجموعه همکاری داشته و در انتشار آن یاری کنند.

 

دانلود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۹۳۴/آهنگ_فرمان_ده_کاظم_بذرافکن_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: