Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@12:33:49 GMT

وقتی داعشی ها به مادر خودشان رحم نکردند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۰۶۹/وقتی_داعشی_ها_به_مادر_خودشان_رحم_نکردند_تصاویر

وقتی داعشی ها به مادر خودشان رحم نکردند +تصاویر

منابع عراقی از جنایت تکفیری ها در شهر القائم در استان الانبار علیه مادرشان که اوج قساوت داعشی ها را نشان می دهد، پرده برداشتند. بازار نیوز - داعشی ها که مرتکب جنایات زیادی علیه بشریت شده اند از جنایت علیه نزدیکترین وابستگان خود نیز دریغ ندارند.
 منابع عراقی اعلام کردند: داعشی ها در شهر القائم عراق که به تازگی از لوث تکفیری ها آزاد شده است علیه مادر خودشان نیز مرتکب جنایت فجیع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تروریستها قبل از فرار با زنجیر مادر خود که با پیوستن به داعش مخالف بود، بستند و آنرا در مسیر نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی این شهر از لوث تکفیری ها قرار دادند تا نیروهای عراقی فکر کنند که مادر این افراد عامل انتحاری است و آنرا بکشند.

اما از خوش شانسی این مادر، نیروهای عراقی هنگام که این زن را دیدند با وی برخورد انسانی داشتند و پس از اطلاع از سلامتی اش وی را از زنجیر و بند آزاد کردند و کمک های پزشکی لازم به وی ارائه کردند.

برچسب ها: داعش ، جنایت ، تروریست ها

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۰۶۹/وقتی_داعشی_ها_به_مادر_خودشان_رحم_نکردند_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: