Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@09:28:32 GMT

اسباب بازی های میلیاردی به مقصد نرسید/ کشف نوشابه های تریاکی در خوروبیابانک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۲۵۷/اسباب_بازی_های_میلیاردی_به_مقصد_نرسید_کشف_نوشابه_های_تریاکی_در_خوروبیابانک

اسباب بازی های میلیاردی به مقصد نرسید/ کشف نوشابه های تریاکی در خوروبیابانک

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسباب بازی خارجی به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود حامل 273 کارتن انواع اسباب بازی خارجی بود که راننده آن مدارک مثبته گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ امیرخانی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان دو میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، بیان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نوشابه های تریاکی در خوروبیابانک
فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف هفت کیلو و 900 گرم تریاک که در بسته های نوشابه جاساز شده بود خبر داد.

سرگرد نعمت خلیلی گفت : ماموران انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار هفت کیلو و 900 گرم تریاک که در 14 بطری نوشابه به طرز حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این خصوص یک سوداگر مرد ویک سوداگر زن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

دستگیری سارقان احشام8ساعت پس از وقوع سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری دو سارق احشام و کشف 33 دام سرقتی کم تر از هشت ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ علی بنی آدمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت احشام از یک دامداری در شهرستان نطنز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند کم تر از هشت ساعت پس از وقوع سرقت دو سارق را شناسایی و با هماهنگی پلیس شهرستان لنجان آنها را دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 33 راس دام سرقتی کشف و دو سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف100کیلو مواد افیونی در خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 100 کیلو گرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی ،محموله ای را وارد شهر خمینی شهر کرده اند و قصد توزیع آن را دارند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان و استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک تیم مجرب از ماموران به محل اعزام و در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان مقدار 100 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد : در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق درشهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم خودرو به ارزش چهار میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد 571 کارتن انواع لوازم خودرو کشف شد افزود: راننده خودرو مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ امیرخانی از دستگیری راننده خودرو در این رابطه خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است.

دستگیری سارقان میلیاردی منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و کشف سه میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی دو نفر از عاملان وقوع این سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

این مشئول انتظامی تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی های صورت گرفته به سرقت سه میلیارد و 500 میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند .

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند و اموال آنها بازگردانده می شود افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و هر دو سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف19کیلوو800گرم تریاک در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف مقدار 19کیلوو800گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت نیسان که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار 19کیلوو800 گرم تریاک کشف شد.

این مشئول انتظامی بیان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۲۵۷/اسباب_بازی_های_میلیاردی_به_مقصد_نرسید_کشف_نوشابه_های_تریاکی_در_خوروبیابانک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: