Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:54:15 GMT

هشدار سازمان ملل به ۱۵۰ شرکت فعال در شهرک‌های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۲۶۷/هشدار_سازمان_ملل_به_۱۵۰_شرکت_فعال_در_شهرک_های_صهیونیستی

هشدار سازمان ملل به ۱۵۰ شرکت فعال در شهرک‌های صهیونیستی

شورای حقوق بشر سازمان ملل به ۱۵۰ شرکت فعال در شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در کرانه باختری و دیگر اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد که در صورت ادامه فعالیت در این شهرک‌ها، در لیست سیاه این سازمان قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عبری زبان هاآرتص، زید بن رعد الحسین، کمیسیونر سازمان ملل ضمن هشدار به این شرکت‌ها درمورد ادامه فعالیت در شهرک‌های صهیونیست نشین، تصریح کرد که برخی از این شرکت‌ها پس از دریافت اخطار سازمان ملل تصمیم گرفته‌اند قراردادهای خود در این شهرک‌ها را تمدید نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی که نخواستند نامشان فاش شود، تاکید کردند که پیام هشدار کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل به دولت رژیم صهیونیستی به خاطر فعالیت این شرکت‌ها در اراضی اشغالی فلسطین است که موجب نقض قوانین بین المللی می‌شود.


به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آنها عنوان کردند که رژیم صهیونیستی به شدت نگران درج نام این شرکت‌ها در لیست سیاه سازمان ملل است، زیرا این مساله موجب کاهش سرمایه گذاری و فعالیت شرکت‌های خارجی در اراضی اشغالی می‌شود.
هاآرتص اشاره کرد که وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی گزارش‌هایی دریافت کرده که نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌های خارجی پس از هشدار سازمان ملل تصمیم به تمدید قراردادهای خود یا امضای قرارداد همکاری جدید ندارند.
یک منبع دیپلماتیک غربی تاکید کرد که نیمی از این ۱۵۰ شرکت فعال در شهرک‌های صهیونیست نشین که سازمان ملل در مورد فعالیت آنها هشدار داده است، شرکت‌های اسرائیلی هستند و ۳۰ شرکت هم آمریکایی‌اند مابقی هم از کشورهای آلمان، کره جنوبی، نروژ و برخی کشورهای دیگر هستند.
وزارت امور خارجه، وزارت امور استراتژیک، وزارت دادگستری و اقتصاد رژیم صهیونیستی به هر شیوه‌ای سعی می‌کنند تا مانع از انتشار لیست سیاه شرکت‌های فعال در شهرک‌های صهیونیست نشین شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۲۶۷/هشدار_سازمان_ملل_به_۱۵۰_شرکت_فعال_در_شهرک_های_صهیونیستی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: