Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@11:49:07 GMT

کابل‌ شارژ 29 دلاری USB-C برای اپل واچ عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۴۰/کابل_شارژ_۲۹_دلاری_usb_c_برای_اپل_واچ_عرضه_شد

کابل‌ شارژ 29 دلاری USB-C برای اپل واچ عرضه شد

اپل چند وقتی است که استقبال شایانی از کابل‌ها و اتصالات USB Type-C کرده و سراغ آنها رفته است. از این رو کمپانی کوپرتینویی سعی کرده همین راه را دوباره ادامه داده و کابل‌های شارژ USB-C اپل واچ را برای مک‌بوک و احتمالاً آیپد پرو عرضه کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با اتصال‌ این شارژ‌ها به مک‌بوک‌های مدرن و دیگر لپتاپ‌ها، ساعت‌های هوشمند اپل واچ خود را سریعاً شارژ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارژ‌رهای مغناطیسی اپل واچ در واقع یک شارژر مغناطیسی القایی هستند که یک کابل ۳۰ سانتی متر USB-C با خود دارند و به قیمت ۲۹ دلار عرضه شده‌اند. کاربران می‌توانند با قرار دادن ساعت‌های خود روی قسمت دایره‌ای و مغناطیسی، آن را شارژ نمایند.

پیش از این کاربران تنها می توانستند با استفاه از کابل و درگاه USB-A در نظر گرفته شده برای اپل واچ، پوشیدنی‌های خود را شارژ نمایند اما اکنون طرفداران کمپانی کوپرتیونی که اصولاً تمامی گجت‌هایشان با یکدیگر ست شده، می‌توانند از وسایل دیگر نیز برای تامین انرژی ساعت‌هایشان استفاده کنند.

همچنین کابل‌های شارژر USB-A یک یا دو متری برای ساعت‌های هوشمند این شرکت تولید شده بود و کاربران می‌توانستند بر حسب نیاز، گزینه‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند. با این حال هنوز هیچ اشاره‌ای به کابل ها یا مدل های این چنینی برای شارژر‌های USB-C نشده و فعلاً تنها یک مدل از آن موجود است.

همانطور که می دانید پروتکل های USB-C می‌تواند انرژی بیشتری نسبت به روش معمولی انتقال دهند اما هیچ تفاوتی در این زمینه‌ میان شارژر‌های جدید و قدیمی وجود ندارد که این مسئله قدری ناخوشایند است.

گفتنی است که به غیر از مک‌بوک ایر، تمامی مک‌بوک‌های دیگر دارای درگاه USB-C هستند و به همین روش شارژ می‌شوند. حتی گفته شده احتمالاً در آیپد پرو جدید ،پورت USB-C جانشین درگاه لایتنینگ خواهد شد. این آیپد‌ها قرار است در روز ۸ آبان ماه امسال، طی رویداد منحصر به فردی معرفی شوند و احتمالاً به همین دلیل بوده که کمی زودتر چنین شارژری برای اپل واچ معرفی شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۴۰/کابل_شارژ_۲۹_دلاری_usb_c_برای_اپل_واچ_عرضه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: